ben het zat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabrina1984, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hallo allemaal

moet ff me ei kwijt.
    ff lekker klagen.

ik ben vandaag 38+1 loop al een week lang met voorweeen.
    en ik ben het gewoon zat.
    ik barst van de pijn in me rug.
    en vandaag ook nog eens zo vreselijk moe.
    ik heb alles klaar en wil gewoon dat de kleine man komt.

wie is er ook op het eind en is het zat?

groetjes sabrina

2. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar....

Heb al een week of twee dagelijks last van voorweeen, gevoel als of ik vreselijk ongesteld ga worden...het zet maar niet door, zit geen regelmaat in...heel frustrerend, en zit er inmiddels ook behoorlijk doorheen. Gisteren bleek tijdens controle mijn bloeddruk verhoogd te zijn en vonden zij eiwit in mijn urine, net op het randje...hopelijk verergert dit zich niet.

Nu moet ik dus echt rustig aan doen, maar heb een enorme drang om elke dag het huis schoon te maken, wasjes te draaien etc.(normaal poets ik maar 1 keer per week). Geen rust in mijn hoofd voordat alles 'schoon' is. Terwijl mijn lichaam protesteert...

Van mij mag mijn kleintje nu ook komen...kijk er naar uit, en alles ligt klaar! Kom maar op met die weeen!
    Mijn geduld begint langzaam op te raken...al dat gewacht, rot pijn, wetende dat dit nog een paar weken kan duren maar dat ik net zo goed morgen bevallen kan zijn...zucht en een gil!

Ben jij ook zo licht ontvlambaar nu? Hoe kom jij jouw dag door?

3. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Heey,

Hier ook heel herkenbaar....

Al heb ik juist heel erg weinig last van voorween nog maar twee keer gehad dus daar klaag ik niet over al zou ik ze graag willen hebben,dan weet ik tenmiste dat het er aan gaat komen hihi.

Maar heb het erg vaak in mijn rug als ik dingen doe en daar wordt ik gek van,maar ben er klaar voor wil de kleine meid zien:D

Liefs

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @vlindertje27 ja hoe kom ik me dag door ook eerst zorgen dat alles op orde is was ed. dan smiddags al me dochter slaapt ook rust pakken en verder relax dan eten maken en savonds weer relax.
    en zo nu en dan komen vriendinnen langs maar verder doe ik bijna niks omdat ik steeds zo moe ben en pijn in me rug heb.

@mams255 wees blij dat je ze niet hebt het is echt niet leuk.
    vorige week woensdag zo erg gehad dat de vk 2x is geweest omdat ik dus echt dacht dat het begonnen was maar nee hoor helemaal niks.

gr sabrina

5. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    @sabrina
    Dat is idd erg heftig als je zulke voorween hebt,en hoop ook
    voor jou dat de kleine zich gauw meld,
    En ben er ook best blij mee hoor maar mijjn vorige zwangerschap heb ik ook nog nooit weeen gehad en moest gehaald worden met ks,vandaar ik hoop op voor weeen/weeen zeg maar.

Gr Mams

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik ben het ook zat. Officieel vanaf vandaag... Gisteren gestript, maar het heeft niets gedaan... Loop vanaf week 37 met veel harde buiken, voorweetjes, maar geen resultaat. Ben het wachten echt zat nu! De uiterste houdbaarheidsdatum nadert en ik hoop zo dat m'n meisje op de natuurlijke manier wil komen! Ik word liever niet ingeleid....
    Bleghh...
    xxxJanneke

7. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik ben al vanaf week 6 aan het aftellen. Toen begon de misselijkheid en die is nu (34 weken) nog steeds niet over. Verder wil ik mijn lichaam terug. Ik heb nu het gevoel dat het is overgenomen door mijn baby en dat ik er niks meer over te zeggen heb. Al die rare klachten waar ik nog nooit last van heb gehad... ik wil er vanaf!! Dus ja: ik ben het ook zat!!

8. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Hier zijn ook niet echt voorweeën te bekennen. Af en toe een ongesteldheidsgevoel en af en toe steken. Maar niet het klagen waard. Ik vind het wel erg dat ik niet meer zo goed kan wandelen (ik probeerde iedere dag een beetje te wandelen, om wat beweging te hebben...). Nog een beetje langzamer en ik wandel achteruit :).

Toch ben ik heel erg nieuwsgierig naar ons kleintje en ben ik het ook een beetje zat.

Dames, nog veel succes met de laatste loodjes!

xxx

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik ben het ook helemaal zat en zit nog niet eens op de helft. Dus wees blij !!

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    gister dit gestart. en gister om 20.23 ben ik bevallen van onze zoon danley.
    het is heel snel gegaan.
    bij me berichten staat me bevallings verhaal.

groetjes sabrina

11. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    @ sabrina

Wat super zeg gefeliciteerd geniet ervan liefs

12. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ sabrina Wat geweldig, gefeliciteerd! Geniet ervan...

Helaas heeft mijn ukkepuk zich nog niet gemeld, het rommelt nog steeds...voel mij niet lekker, misselijk, duizelig en moe. Bah!

Deel Deze Pagina