Ongeluk A16 verkeerd geschreven of moet ik het echt zo lezen....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Negen gewonden bij ongeluk op A16

Laatste update: 4 september 2011 10:31 info Bekijk op de kaart

AMSTERDAM - Bij een ongeluk op de A16 bij grensovergang Hazeldonk zijn zaterdagnacht negen gewonden gevallen toen vier auto's op elkaar botsten.

[​IMG] Foto: NU.nl/Robin Hogervorst Fotografie
    Het ongeluk op de rijbaan richting Rotterdam gebeurde even na 01.45 uur tijdens een hevige regenbui, meldt de politie.
    Door het slechte weer reed het verkeer langzaam. Een achteropkomende automobilist raakte bij het afremmen in een slip, begon te tollen en raakte meerdere auto's.

In een van de auto's waren vier mensen klem komen te zitten. In een andere auto zat een vrouw die ruim vier maanden zwanger was. De brandweer heeft iedereen losgeknipt. De gewonden zijn overgebracht naar ziekenhuizen in België en Nederland. Twee zijn er volgens de politie ernstig aan toe.
    Op de snelweg was het een ravage. Daarom was de rijbaan richting Rotterdam tot 05.00 uur afgesloten. Bij het ongeluk hebben de Belgische en Nederlandse hulpdiensten samengewerkt.

Ik lees dit als: zwanger was en dus nu niet meer? :(

Een ongeluk is altijd erg en komt natuurlijk vaker voor. Maar omdat ze dit zo noemen...

Of lees ik het verkeerd. :(

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind dat je het er niet echt uit op kan maken of ze wel of niet meer zwanger is. Kan volgens mij allebei dus zo zijn...

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ze zat in die auto daarom die was.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ok, ben niet erg scherp dus vandaag....

maar is het dan niet gewoon is?

Of kan dat niet.

Wat ben ik slecht in Nederlands eigenlijk ;)

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

beetje vergezocht, waarschijnlijk gewoon in de verlden tijd geschreven. het kan 2 kanten op met de baby, denk niet dat ze dat bedoelen in dit stukje.

6. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ten tijden van het ongeluk was ze 4 maanden zwanger (en nu dus 4 maanden en 1 dag ;)). Zo moet je het volgens mij lezen.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ja vast wel

Ik schrok alleen direct natuurlijk.

Beetje emo denk ik, ha ha

Deel Deze Pagina