Vandaag steek ik een kaarsje aan omdat ik in gedachte ben bij iemand iemand die iets ontzettend ergs heeft mee gemaakt ik steek een kaarsje aan voor hem of haar en ik wens daarbij dat hij of zij zich snel weer beter voelt dat hij of zij de kracht vind om verder te gaan MissQ vandaag steek ik een kaarsje aan voor jou!!
natuurlijk kun je hier ook een kaarsje branden voor iemand anders iemand anders in een verschrikkelijke situatie
Wat onwijs lief van je! Ook ik steek een kaarsje aan voor MissQ, en ook voor alle dierbaren die we moeten missen!
Was even benieuwd wat er met Missq was. Pfff haar tweeling verloren met 18,5 weken. Afschuwelijk. Wat een verdriet! Heel veel sterkte voor hen.
ik steek ook een kaarsje aan voor MissQ, voor alle dierbaren die we moeten missen. en voor ieder die het op dit moment nodig heeft!!
ik brand mee voor haar maar ook voor iedereen die het nodig heeft, een speciaal iemand in mn familie en voor alle andere mensen! voor een goede gezondheid, rust en veel geluk...
Niet vervelend bedoeld...maar er is een "kaarsjes-topic" welke nog open is. Ik stel voor dat jullie je hier aansuiten: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/263255-kaarsje-branden-etc.html Deze doe ik dicht. Elmo