even snel vraagje over buitenbaarmoederlijke zwangerschap..

Discussie in 'Miskraam' gestart door mosie, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Verlies je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook een vruchtzakje of kan je dan van een normale miskraam uitgaan? Ik bloed nu 1.5 week en afgelopen zondag ben ik iets verloren wat op een vruchtzakje leek). Het bloedverlies is nu veel minder geworden. Ik heb geen buikpijn (alleen als ik in mijn buik druk, maar dat kan mijn darm ook zijn). wel wat duizelig, maar dit kan komen doordat ik zoveel bloedverlies gehad heb las ik door ijzertekort.
    Dus: verlies je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook zoveel bloed en weefsel en evt het vruchtzakje of niet?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heb wel een foto van een leeg vruchtzakje, mail me maar even als je de foto wil zien, dan stuur ik het wel naar je email

3. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik heb je pb gestuurd

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb helemaal niks verloren, want alles is weggehaald.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij mij is ook alles operatief verwijderd maar volgens mij ksn vruchtje met bbz ook zo afkomen .

6. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    ik heb 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en bij de 1ste had ik voor dat ik het wist ook iets verloren waarvan ik dacht dat het een vruchtzakje was. en bij de tweede keer ook maar toen na de operatie.
    maar als je het niet vertrouwd kun je beter de dokter bellen.

x

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Miriam klaas , met de operatie halen ze het dan toch juist weg ?
    Hoe kun je dan daarna nog een vruchtje verliezen ?

8. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zonder operatie opgelost (tubaire abortus) bij een zwangerschap van 11 weken. Ik dacht namelijk dat ik al weken niet meer zwanger was, vandaar dat ze niet eerder hebben ingegrepen. Ik ben dus schijnbaar wel het vruchtzakje met 11 weken verloren, maar ik heb het niet herkend. Wel begon vanaf dat moment mijn hcg langzaam te dalen en had ik geen heftige buikpijnaanvallen meer. Qua pijn was het veel heftiger dan een gewone miskraam en ben ik letterlijk platgespoten. Na een week of 3 na de tubaire abortus was mijn hcg nog maar 20. Het kan dus wel dat je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een vruchtzakje verliest en in principe hoef je dan ook niks meer doen. Ik moest dan nog wel hcg blijven prikken omdat er wat restweefsel is de eileider was achtergebleven. Ook dit heeft mijn lijf vanzelf opgelost. Als je het niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige/ huisarts bellen en vragen om een echo en bloedonderzoek.

9. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    ok maar als het vruchtje loskomt hoef ik niks meer te doen lijkt me? Dan groeit het niet meer ja? Ik heb geen erge buikpijn, wel beetje en ook beetje duizelig (maar heb natuurlijk ook veel bloed verloren). Ook mijn testen blijven zo donker positief (zie album). Vandaag weer 1 gedaan en nog steeds zo donker. Vandaar dat ik me wat zorgen maakte, omdat ik nog maar zo kort zwanger was. Ik neem maandag nogmaals contact op met de vk want als ik dan nog bloed verlies duurt het wel heel lang...

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    mijn testen bleven ook nog heel lang positief. duurt ruim een maand voordat dat weg is is mij verteld. Verder durf ik je geen antwoord te geven.

Bel je arts ander ff.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Mosie , als je echt zo ongerust bent zou ik ook ff je vk bellen , wie weet kan zij je wat duidelijkheid geven , hier lees je zoveel verhalen maar dan weet je nog niet hoe het met jezelf gaat ..

dikke knuufffffff

12. Trees

Trees Niet meer actief

Helemaal mee eens! Elke situatie is anders en wij kennen alleen onze eigen situatie, maar dat zegt niks over jouw situatie.

Deel Deze Pagina