Hey meiden, Afgelopen weekend had ik een paar dagen bruinverlies. Ik maakte me hier wel zorgen om, maar gelukkig heb ik maandag een echo gehad waar een vruchtje op te zien was van 2mm met hartactiviteit! Sinds gisteren is het bruinverlies gestopt en ik was helemaal weer gerustgesteld. Vanavond na het avondeten sta ik op... voel ik in een keer een plopje. Ik snel naar de wc ->bloed in mn onderbroek. Nu bloed ik al een paar uur ongeveer net als een menstruatie Kheb geen kramp verder en het is echt helderrood bloed zonder stolsels of weefsel. Maar ik ben zoooo ongerust, kan dit nog goedgaan? Ga morgen wel de gyn bellen of ze een echo wil maken, maar zijn er meiden die dit ook zo hebben meegemaakt? Liefs Loez _________________
Hey meid, wat erg dit ik had gistermiddag ook last van helderrode bloedverlies. Heb gelijk naar mijn gyn gebeld en mocht komen voor een echo. Alles zag er goed uit. Heb nog steeds last van bloedverlies, maar wat minder. Moet dus ook bellen als het meer gaat worden en buikpijn ga krijgen. Dus als ik jou was zou ik ook gelijk bellen. Hoe gaat het vandaag met je? Want zag dat je dit gister hebt geplaatst.
vandaag alleen oud bloed gelukkig. Heb wel vanmorgen direct de gyn gebeld en ik mag vanmiddag komen voor een echo. khoop dat alles nog goed is liefs loez
Hoi hoi, Ik heb het ook gehad, tot week 15! Het bleek een relaftief onschuldig hematoom (bloeduitstorting in de baarmoeder) te zijn! Gelukkig is het nu weg, maar kan je spanning heel goed snappen! heel veel suces Grtz Marieke
Hoi Allemaal Ik ben bijna 6 weken zwanger,en heb maandag ook een bloeding gehad,het duurde maar even en was helder rood/roze. Ben nu heel erg bang dat het mis is en kan pas vrijdag heen voor een echo. Mijn vk zegt dat als het een mk is de bloeding wel had door gezet , maar voel toch steeds een menstruatie achtige pijn,heeft iemand hier ervaring mee? Liefs Lissie
@Lissie, helaas zit er niks anders op dan afwachten. Ik weet hoe erg dat is, het vreet aan je! Heb al een week bloedverlies en 2 x een echo gehad. Beide keren een hartje gehoord. Hoeft dus niet te betekenen dat je een miskraam gaat krijgen. Idd afwachten of het meer gaat worden + buikklachten.
Hoi Alles was goed ,het was een innestelingsbloeding We hebben het hartje al zien kloppen Liefs Lissie
gisteren bij de gyn geweest en zij dat ze bloed zag zitten. gelijk een echo gemaakt en hebben gelukkig het hartje zien kloppen. nu ben ik vandaag heviger gaan bloeden en id het rood geworden. hoeveel verloren jullie? ik heb het bij het afvegen en als ik een tampon indoe zit hij wel onder en ook een paar kleine stolsels. of kun je ook meer bloeden en dat het geen kwaad hoeft te zijn. ik ben net gisteren geweest bij de arts en toen was alles nog goed.
ik heb wel heel veel gebloed, meer nog als een menstruatie. Het druppelde zeg maar gewoon in de pot. Daarna alleen nog bruinverlies. Maar als je gyn bloed heeft zien zitten dan is het waarschijnlijk dat wat er nu uitkomt. Bij mij zag ze ook nog wat bloed zitten en ik heb nog ongeveer 5 dagen oud bloed verloren. xxx
ik hoop het dat het inderdaad het bloed is dat zij heeft zien zitten. bij mij loopt het er niet echt uit. ik weeg het af of als ik een tampon indoe dan zit er wel veel op. nu heb ik niet echt krampen. wel heb ik niet echt zwangerschapskwalen, maar die heb ik ook nog niet echt gehad.
jee loezzz, jij hebt precies hetzelfde verhaal als ik. ik heb ook even je andere berichten gelezen. Ik begon zondag met wat bruine afscheiding. niet heel bijzonder dat had ik drie dagen. donderdag ging ik naar de gynocoloog en die deed een inwendig onderzoek en zag bloed zitten. zij dacht gelijk aan een miskraam. nu ben ik die middag gelijk doorgegaan voor een echo en daar was duidelijk een goed kloppend hartje te zien. moet me wel heel rustig houden van de dokter. nu is het de volgende dag en vanochtend niets aan de hand en vanmiddag begin ik ineens te bloeden. beetje roze op het toiletpapier. maar als ik een tampon indeed zat daar helder bloed op en best veel. met donkere stolsels. nu durf ik inderdaad net als jij bijna geen boodschappen meer te doen. heb niet echt krampen wel een beetje steekjes vandaag. hoelang heeft het bij jou geduurt dat bloeden? ik hoop dat je gelijk hebt dat het het bloed is dat de gyn. zag zitten en dat het daarna ophoudt.
bij mij heeft de bloeding ongeveer 3 uur geduurd. Uiteindelijk bleek dat de bloeding van het stolsel kwam wat in mijn baarmoeder zat. Het stolsel kwam er 2 dagen later uit en was een paar cm groot. Daarna had ik alleen nog bruinverlies en dat is pas vandaag gestopt! heb dus een week nagebloed nog. Ik heb er geen krampen bij gehad en dat was een goed teken zei de gyn. Ook had ik mijn kwaaltjes nog. Maar er is zeker nog hoop voor je, ik duim voor je dat bij jou ook alles goed mag gaan! liefs loez xxx
Ik heb tot week 14 af en toe wat bloedverlies gehad. Bij week 11 kwamen ze er achter dat ik een bloedprop had achter de placenta, die er steeds bij beetjse uit kwam. Het kan dus echt, bloedingen en een goede zwangerschap. Iedereeen in onzekerheid sterkte. Maar geef de moed nooi op.
Het is mis. zaterdagavond is het toch fout gegaan. alles is eruit gekomen en heb enorme krampen gekregen. het is mijn eerste keer en weet dat dit veel gebeurd, maar had niet verwacht dat ik mij zo ongelooflijk kut zou voelen. We hebben verdomme nog het hartje zien kloppen en 2 dagen later is er niets meer. het doet ongelooflijk veel pijn.
oh neee hansje hé bah wat erg nou zeg! Dat had ik niet verwacht Ik wens je heeeeel veel sterkte, dit is niet niks. Heb er geen woorden voor zo jammer, dikke knuffel..
Jeetje Hansje, ik heb je verhaal net een beetje gelezen en wat moet dat klote zijn als je eerst het hartje hebt zien kloppen en vervolgens blijkt het toch mis te zijn! Kan me erg goed voorstellen dat je er veel verdriet van hebt en dat mag ook hoor, huil het er maar lekker uit. Sommige mensen kunnen erg makkelijk reageren van: Ach joh, volgende keer beter" , maar deze mensen hebben geen idee wat het met je emoties doet. Ik wil je heeeeeeel veeel sterkte wensen