Kiwi op haar plekkie! Ze zit niet in een kooi. Alleen als wij even weg gaan en ze niet mee kan. Mango heeft t helemaal naar zn zin in de volière!
Kiwi gaat graag mee op stap. Dit kan ook alleen maar omdat ze gewiekt en heel erg tam is. Zo kan ze nog eens wat zien van de wereld! En auto rijden vind ze erg leuk!
Vagans, wat lief allemaal en wat een knappe parkieten (mooie kleuren!) Die van mij doen helemaal niets meer haha. Ze zijn wel stapel op elkaar. Dat is voor ons het belangrijkste hihi. Echt leuk zo'n tamme parkiet, die heb ik ook 12 jaar gehad! Zo'n ene nooit meer voor elkaar gekregen zo tam. Leuke is wel dat ze in de voliere bij ons komen zitten, echt gezellig en leuk! Zijn het engelse parkieten of niet? Veel plezier met ze!
Ach wie weet duurt t gewoon wat langer. Ik heb nu ook t broedblok er weer in maar ze tonen nu ook nog geen interesse. Het zijn idd engelse parkieten! Die anders zijn niet tam. Die vliegen keihard weg als ik de volière in kom. Nu zijn de ouders en Saffier ook nooit tam geweest, mango neemt dat gedrag dan weer over. Maar nu ik zelf mn volière in kan lopen ga ik gewoon een beetje oefenen. En voor t knuffelen heb ik kiwi. Ze gaat ook regelmatig mee winkelen of andere uit stapjes. Ze zit dan lekker op mn schouder of in dr tas.
Ja mooi he! Zowel de parkieten als de volière. M'n vriend heeft m helemaal zelf gemaakt en ik ben er zo onwijs blij mee!
Wat voor takken heb jij in de volière? Ik zoek weer nieuwe maar die van jou zit er goed uit. Je had het over een boom ook, kan je daar meer over vertellen? Met name wat de prijs is en een foto en waar deze vandaan komt.
Het is een door iemand zelf gemaakte boom van ontbaste wilgentakken. Beetje het idee van die Java bomen. Maar die kosten een paar honderd euro... Deze 40 via Marktplaats. Zou Marktplaats is in de gate houden. En ja de blauwe is mooi he. Ik hoop dat zij samen met mango voor mooie jongen wil zorgen