Ik heb eigenlijk geen idee maar hoor hier en daar dat de kleur van de ogen bij baby's kan veranderen maar vanaf wanneer houden ze hun definitieve oogkleur. Onze dochter heeft nu blauwe ogen en is 4 weken oud.
Mijn zoontje had bij zijn geboorte donkerblauwe ogen. ze zijn steeds lichter geworden. Nu is hij 6 maanden en beginnen ze een beetje groen te worden. Volgens mij kan het veranderen tot een jaar!
Dain heeft al vele kleuren gehad. Hij is begonnen met blauw, dat ging naar grijs, groen en nu is het groen/bruin. Hij is nu 9 maanden en de kleur is nog steeds niet definitief.
Tegen mij is altijd gezegd dat de ogen kunnen verkleuren tot 9 mnd en dat het dan de definitieve kleur is.
Joris had bij de geboorte echt superdonkere blauwe ogen. Werden steeds lichter! Hij heeft echt mooie blauwe ogen nu, hopelijk blijft dat ook!
Cecile heeft ook blauwe ogen met een beetje bruine spikeltjes, maar ik heb zelf grijs/groen en mijn vriend heeft groen/bruin. Ben ook heel benieuwd wat voor kleur ogen Cecile krijgt. Mijn oudste dochter heeft ook groen/bruine ogen. En als baby had ze blauw met bruine spikeltjes wat nu dus over gevoeid is naar groen/bruin.
Oooh wat grappig zeg... ik dacht dat de kleur ogen tot ongeveer 6 maanden konden veranderen, maar het is dus 2 keer zo lang!
Ik dacht dat je met 6 maanden wel kon zien of ze bruin worden en dat ze tot wel 2 of 3 jaar nog kunnen veranderen. Dus dat blauwe ogen nog grijs of groen kunnen worden en dat bruine ogen nog groener kunnen worden etc.
Als ik erover nadenk zijn mijn ogen volgens mij nu grijzer dan toen ik een kind was, dus misschien kunnen lichte verschillen (nuance verschillen) nog wel veel later optreden. Inge heeft nu nog donker blauwe ogen (met 10 maanden). Dus ik ben heel benieuwd. Mijn man heeft veel lichter blauwe ogen en ik heb grijs/blauwe ogen, maar soms lijken ze ook wat groen en er zit een bruin randje om mijn pupil. Dus van alles wat, haha.
Ik ben ook heeeel erg benieuwd! Elena is geboren met donkerbruine ogen en ze zijn nog steeds donkerbruin. Mijn man heeft ook donkerbruine ogen, maar ik heb groene ogen met lichtbruine spikkels. Ik ben heel benieuwd of Elena's ogen donkerbruin worden..
bij lexy leek het echt op zwarte ogen ik kon echt geen blauw erin zien en naderhand werden ze blauw toen weer grijs en nu zijn ze bruin
ik heb tot 15 maanden blauwe ogen en blond haar gehad en nu bruin haar en ogen! mijn dochter tot een jaar felle blauwe ogen en nu sinds een jaar(ze is nu 6!) worden ze steeds groeniger! Ze had bij geboorte wit haar daarna rossig daarna rood en nu word het steeds donkerder en zie je bruiin komen. mijn zoontje fel blauwe ogen en die beginnnen nu al te veranderen maar naar wat ben ik nog niet achter hihi
Bij mijn dochter was de definitieve kleur er pas met 2,5 jaar. Ze had altijd felblauwe ogen en nu grijsblauw.
ayman had vanaf zijn geboorte donkerbruine (bijna zwarte) oogjes en dat heeft hij nog hij is nu precies een half jaar
Iman is geboren met een vreemde kleur donkerblauw, met n soort waasje erover haha Nu heeft ze groen/grijze ogen, echt allang.