even spuien...camera in de babykamer

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door sunshineS1976, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Ik vind het ook schandalig! Ik heb het gevoel dat dit ook bij mijn zoontje is gebeurd. Inmiddels heb ik hem van het kdv afgehaald en past oma 2 daagjes op.

Hij sliep daar constant. Soms wel 5 van de 8 uur aan 1 stuk door.
    Als ik hem haalde, sliep hij, als ik belde, sliep hij.

Op een gegeven moment wilde hij niet meer in zijn ledikant. Raakte he-le-maal over zijn toeren. Dat was zo verschrikkelijk. 2 maanden heeft hij tussenin geslapen tot ik mij besefte dat het misschien wel door het ledikant kan komen.
    Als ik hem in mijn bed legde en wegging, viel hij in slaap.

De bedjes in het kdv, zijn ook 'hokken' 2 op mekaar, dus je kan er ook niet in staan.
    Mijn gevoel zegt zo dat hij vaak gehuild heeft in bed, en hij niet gehoord/gehaald is.

Ondertussen al een maandje een groot bed en hij slaapt hemels.

Ik schrik daar dus echt van, een half uur laten huilen! Ik vind het niet kunnen

Ow en mijn zoontje is 20 maanden en heeft aan 2 uurtjes slaap echt wel genoeg! Het is een druk en aanwezig mannetje, een echte handenbinder..........

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Oma past toch maar 1 dag per week op? Is dat dan zo erg moest ze het net even anders doen dan jij voor slechts 1 dag per week? Moest het nu de hele week zijn ok dan, maar slechts 1 dag? Dat lijkt mij de ruzie niet waard. Ook heeft ze net die dag vrij gevraagd, dus lijkt me niet zo makkelijk om dat nu te veranderen...
    Verder denk ik ook wel zo dat als mijn man zo is opgevoed geweest en er goed is uitgekomen dat het dan toch ook niet zoooo slecht moet zijn. Zelf zou ik het niet echt doen (mijn moeder denk ook zo als jouw oma). Is te zeggen, is laat wel huilen, maar niet zo extreem als mijn moeder zou doen. Echt, ik denk niet dat je dochtertje er trauma's aan zal overhouden van 1 dagje per week. En moest ik een camera ophangen (mijn moeder past op op onze jongen), dan zou ze denk ik niet meer tegen me praten.

3. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    hier passen beide oma's 1 dag op. en dit gaat prima.
    werk zelf op een kdv. Maar kinderen zolang laten huilen kan echt niet. Is gewoon zielig!
    Er zullen best kinderen zijn die huilend in slaap vallen, dit wordt bij ons doorgeven door ouders en wij bedenken dat niet.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als je zo weinig vertrouwen hebt dat je stiekem een camera plaatst om haar en je dochter in de gaten te houden moet je stoppen met haar op te laten passen.

En camera plaatsen vind ik echt te ver gaan. Daarnaast.... Wat wil je met die info doen? Als je dit tegen haar gebruikt denk ik dat je een erg groot probleem veroorzaakt..... Wanneer je het zegt van te voren vraag ik me af of het werk en reëel beeld geeft want dan dieet ze vast extra haar best. Of misschien wordt ze zo boos dat ze niet meer wil oppassen. Ik vind het nl nogal wat als je je best doet en dit te horen krijgt.

Jouw schoonmoeder doet volgens mij haar best al komt het misschien niet helemaal overeen met jouw idee. Ik denk dat je het een beetje los moet laten. Een andere aanpak hoeft niet per definitie verkeerd te zijn.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oooh dit topic leeft nog steeds :p

Mag een slotje op!
    Er is niets meer aan de hand. Het oppassen gaat prima, oma en baby helemaal happy en ze doet haar best om ons na te doen. Ze laat r niet huilen en is heel lief. Ik ben n stuk rustiger en heb nu vertrouwen.
    Het was gwn zo heftig toen ik dit schreef, na zes maanden met mn meisje moest ik weer werken... hormonen ofzo :p

De camera heeft r nooit gehangen bij mn schoonmoeder omdat ik t idd toch ook niet vond kunnen. We hebben m geprobeerd retour te sturen en dat lukte Nog!

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.287
    11.896
    113
    Fijn dat het goed is gekomen. Super!

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

sorry hoor maar hier gaan al mijn haren van overeind staan! ze heeft haar zoon opgevoed dus ze kan het wel! :$

ts is de moeder die bepaald. als sm dit niet wil, moet er iemand gezocht worden die dit wel wil. heel simpel!
    Als ik alles zou moeten doen waar een ander kindje niet minder van is geworden, had ik rustig in mijn zwangerschap kunnen roken en drinken.. en in vele gevallen gaat drugs ook goed!

(daar buiten gelaten hoe ik over de camera denk, dat weet ik niet zo goed)

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

#48 Lieke1989, 21 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2013
    En dat is de reden dat ik thuis ben en mijn dochter niet naar een kdv breng.weet dat het niet altijd zo zal gaan maar dat kan ik niet controleren.
    Ts ik heb niet alles gelezen maar ik zou als ik jou was een oppas zoeken die je wél vertrouwd,want als je een camera plaatst vertrouw je haar niet.
    Edit ik zie dat het nu goed gaat,fijn!

Deel Deze Pagina