Vriend koopt toilet papier met "RODE" kerstmannetjes !!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kelly1908, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Ha meiden!

Dit weekend komt mijn vriend thuis met de boodschappen, heeft ie een mega pak toilet papier gekocht met Rode Kerstmannetjes erop!!! :$ Errug leuk hoor, maar aangezien ik nog steeds een WC papier syndroom hebt was ik er niet blij mee. Na een eerdere miskraam was ik bij ieder toilet bezoek blij om een WIT wc papiertje te zien. Je begrijpt natuurlijk dat bij iedere keer afvegen ik een rode kerstman zie, ik bijna van de pot val van schrik hahahaha ... :)

Hij vind het maar onzin en zegt dat ik me niet zo druk moet maken. Het gaat toch goed nu? En Kerstmannen toilet papier is leuk voor onze dochter ....

Nou dat wilde ik even kwijt aan jullie haha

Groetjes Kelly xxx :p

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Haha die van mij had dat laatst ook. Toiletpapier met bruinachtige elanden erop.......en iedere keer schoot ik in de stress van t zien van al dat bruin.......na drie miskramen heb ik ook dat papiersyndroom. Zelfs nu ik over de helft heen ben kijk ik nog steeds.....

Ik was blij mijn blauwe page hondjes weer te zien!

3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het juist wel heel verstandig van je vriend! Hij helpt je wellicht van het wc-papier-syndroom af nu!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    hahaha. Sorry moest een beetje lachen om je berichtje;)

Maar je kan er wel vanuit gaan dat het goed zit hoor met je zwangerschap;) Kan natuurlijk altijd mis gaan.. Maar dat kan ook bij de bevalling of erna..
    Straks kijk je elke keer op je papiertje of je je slijmprop al bent verloren;) Hihihi dus het houdt niet op! Sorry:p

5. annie83

annie83 Lid

6 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    Gld.
    Herkenbaar, wij hebben van dat toiletpapier met heel veel roze patroontjes. Das ook elke keer schrikken.

6. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Toen ik de titel van je topic zag moest ik eerst wel even glimlachen:p
    Maar hier, na de miskraam, ook gigantische last gehad van het wc-papier syndroom hoor :)
    Dus snap precies wat je bedoeld. Ik had het hier inderdaad met de roze figuurtjes die er op het wc-papier stonden.... En nee, hier was het wc-papier syndroom ook niet zomaar verdwenen...Ik kijk nog steeds uit gewoonte hihi ;)
    Succes met de rode kerstmannen en bruine elanden meiden! (hier gelukkig nog gewoon wit aan de muur;))

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    snap je heel goed! hier ook een wcpapier angst na een mk maar inmiddels een gezonde dochter..

probeer een beetje vertrouwen te hebben hoor! weet dat het moeilijk is maar toch... veel succes nog met de zws!

8. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh dat zou ook niks voor mij zijn... Ben nu bijna 20 weken en elke keer kijk ik nog steeds naar t toilletpapier...

Echt iets voor mannen he! ;)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hihi, ik ken het! wij een wc papier met een roze patroon en daar word ik ook iedere keer gek van :D

10. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    hahahahahaha wat moet ik hierom lachen zeg! (waar koop je die wcrollen zo leuk!)

Maar denk voor elke zwangere vrouw vooral in het begin heeeeel herkenbaar.

11. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    mooi moment om van je wc papier syndroom af te komen! ;)

12. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Ha meiden!

Ik geloof nu ook wel in mijn zwangerschap hoor, heb zelfs al een pret echo gehad en gezien dat ik een dochter krijg! Maar toch jullie snappen het gevoel, het zien van rood of bruin op je toilet papier is NIET LEUK! hahahaha, maarrrrrr ik vertelde het net lachend aan mijn vriendin dus het zit wel goed. En aangezien hij een mega pak heeft gekocht bij C1000 (voor degene die ook kerstmannetjes willen hihi) zal ik nog wel even die rollen hebben hangen. Maarrrrrrr ik moet toegeven dat ik al minder kijk dan voorheen, want ik denk nu "ik zie toch alleen maar een geel (plas) rode kerstman, dus ik kijk maar niet", dus inderdaad, hij helpt me een beetje van het syndroom af!

Maar vond het leuk om even te delen met jullie, kan er nu ook wel om lachen hoor, vrijdag iets minder toen ik stampvoetend met de rol in mijn hand naar hem toe liep en hem vroeg wat dit ACHTERLIJK toilet papier in mijn wc deed??? hahahahaha, hormonen he! hihi

Fijne feestdagen meiden! met en zonder kerstmannen en elanden hihi

xxx Kelly

13. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    haha moest een beetje laggen om je post maar heb het zelf ook gehad hoor.
    februari had ik ook een miskraam gehad en toen ik snel daarna weer zwanger was had ik ook een wcpapier fobie elke andere kleur ga mij een schrikgevoel en dat heeft tot zeker de 20weken geduurt tot ik de 20weken echo had gehad en echt alles met ons kleine meisje in mijn buik alles goed was.
    Nu hebben wij dus ook een mega pak wc papier met kerstmannetjes erop en kerstboompjes haha vinden de kinderen erg leuk inderdaad!
    Nu vind ik het ook niet meer zo erg hoor weet dat het nu allemaal goed zit en geniet nu ook volop van ons 3de wondertje.

14. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    O dus veel mensen hebben last van het wcpapiersyndroom. Ik was echt bang dat ik de enige was die nog steeds elke keer kijkt of ik geen bloed zie.

Ik moest wel ergens lachen om je titel haha. Had mijn man kunnen zijn echt waar

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Heel herkenbaar! Gelukkig wist mijn man van het bestaan van dit syndroom, dus hij hield er rekening mee. Maar ik kan me best voorstellen dat je als man (of als vrouw die nooit zwanger is geweest) nu niet direct rekening mee houdt. En als hij dan eenmaal zonder er bij stil te staan zo'n pak gekocht heeft, zullen veel mannen denken "u komt er wel uit".

Ik zou gewoon voor jezelf een paar witte rollen kopen.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ohhhhh ik kan me dit zo voorstellen! Bij je berichtje dacht ik "Die is pril zwanger", toen ik je banner zag dacht ik "Oh toch niet!" en meteen erachteraan "Mmhh, ik kijk ook nog bij iedere papiertje :)"
    Zo'n trauma is niet zomaar over, en rode kerstmannen zijn dan níet grappig ;)

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahhah daarom koop ik ook altijd witte wc papier

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi ja zelf ook eens gehad toen ik nog niet zo lang zwanger was.
    Wij hebben altijd page, maar ik was toen bij een vriendin en die had wc papier met allemaal roze figuurtjes erop.
    Ik veegde af, keek en zat bijna letterlijk tegen het plafond van schrik.

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohhhh ik snap je helemaal!!!

Ik ben na een hele lange strijd zwanger geraakt en dat maakt een meisje sowieso wel onzeker. En ik heb ook vreselijke bloedingen (maar kindje zit er nog steeds :D) gehad dus ik ben ook een angst haas qua wcpapier met een printje.
    Op mn werk kort na het testen me ook te pletter geschrokken. Ik had een slaapdienst en ging in het duister naar de wc en checkte het wc papier... Allemaal roze/rode vlekken. Ik in paniek de lamp aan gedaan: bleek het gewoon het printje op het wc papier te zijn...
    Adem in en adem uit :) ;)

Thuis heb ik nu alleen wit wc papier en heb mn vriend ook instructies gegeven om alleen wit wc papier te kopen ;)

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meiden wat een herkenning!!!:D

Deel Deze Pagina