Even spuien hoor... Wat heb ik toch een hekel aan de woningbouw!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris89, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

helaas is het niet een regeling van de woningstichting maar van de regering.
    Mijn schoonvader werkt bij de woningstichting en die zijn er zelf ook helemaal niet blij mee, maar ze helaas gebonden aan de wet.
    Misschien als jullie zelf nog heengaan, dat er dan nog iets geregdl kan worden.
    Maar wanneer hebben jullie het dan zelf aangevraagd? Dus zelf de brief geschreven of langsgegaan?

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Het is inderdaad de beslissing van de regering en niet van de woningbouw. Die moeten dat doen, maar ik vind het wel raar dat het niet kan als je dit op tijd hebt aangegeven.
    Wij zitten ook boven de inkomensgrens van 33000e en wij hebben gelukkig nu net vorige week de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Ik moet wel zeggen dat we stadsvernieuwingsurgentie hadden, dus weet niet of wij wel onder de regeling zouden vallen, omdat we wel moesten verhuizen.
    Ik vind het een belachelijke regeling. Iedereen die ik ken, die beide verdienen, komen boven die 33000 uit, dus zo hoog is het ook weer niet. Ze hadden beter iets hoger kunnen gaan zitten. Denk dat nu heel veel mensen in de problemen gaan komen.

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ook hier hetzelfde probleem. We zijn al een tijd steeds aan het reageren op woningen, maar staan helaas steeds onder aan de lijst. En nu wordt het helemaal bijna onmogelijk om nog wat betaalbaars te huren.
    Ook wij wonen in een 2 kamerflat, gelukkig op de eerste verdieping, dat scheelt een hoop sjouwen.
    Wij hebben nu maar tijdelijk een extra kamertje gemaakt in de huiskamer. Hierdoor is wel de huiskamer een stuk kleiner, maarja je moet toch wat...

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113

Inderdaad. 33.000 is meestal 1 salaris.

5. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ja precies, mijn vriend zit er alleen ook boven.

6. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    @Iris hier nog iemand met hetzelfde probleem, wij moeten ook een woning boven de 650 gaan huren ivm een veel te hoog inkomen van mijn man, is toch belachenlijk!!!!
    Wij hebben nu ook een huurwoning en willen hier dolgraag weg, dit jaar waren er al 2 huizen toegezegd maar door urgentie ging het steeds niet door....maar een woning van boven de 650 euro gaan huren is wel een hele aanslag op het loon hoor, al verdient hij nog zo goed....jammer dat nederland zo in elkaar zit!
    We hebben al gekeken wat er voor een koopwoning uitgegeven zou kunnen worden, maar dan krijgen we absoluut niet wat we willen, en we hebben nu 2 kindjes, en de 3e zou volgend jaar juli geboren worden als alles goed gaat....kortom DRAMA in huizenland!!!

Deel Deze Pagina