Even spuwen hoor (ruzie buurvrouw)

Discussie in 'De lounge' gestart door Marleen31, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb niet gescholden, alleen gezegd dat ze door de grond kon zakken met haar kortzichtigheid!

Weet je, een andere buurvrouw had me uit mijn slof horen schieten en ze appte mij wat er aan de hand was. De overbuurvrouw schijnt om de zoveel tijd met een buurtbewoner in de clinche te liggen, laatst nog omdat iemand zijn auto op "haar" plek had gezet. Er zijn hier in de straat parkeervakken waar iedereen z'n auto mag neerzetten, ze heeft geen vergunning voor "haar" plek. Dus dat zegt al wat. Ze ligt niet zo lekker in de buurt dus zieltjes winnen zal haar niet lukken denk ik :)

Iemand zei iets over dat ze ongesteld moet worden? Ze loopt al tegen de 60, dus dat zal het niet zijn. Het is dus gewoon een ze*kwijf :p

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wij hebben recht voor en achter ons huis een lantarenpaal. Hopelijk gaat die ook een keer stuk😂. Gelukkig schijnen ze niet zo heel fel en zijn het aardig gewend. Wist niet dat er zulke kappen waren. Misschien even de gemeente bellen..

Wat een zeur zeg.. Heeft zij last van die paal. Vast niet. Helaas jullie wel dus ja logisch dat jullie minder last willen! Hopelijk werkt het

Deel Deze Pagina