he meiden, mijn zoontje van 3 lag gisterenmiddag lekker bij me en legde ineens zijn hoofdje op mijn buik. hij zei de baby maak borreltjes in je buik mama ik heb m nog niets verteld omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad,wat ie heel goed kon begrijpen.de paarse baby was naar opa en oma toe. zijn er hier meer waarbij de kinderen het zo aanvoelen? liefs kristy
Toen ik zwanger was van mijn derde kindje zei mijn zoontje tegen iedereen ik rkijg een zusje. Terwijl ik altijd gedacht had weer een zoon te krijgen. Mijn moeder had drie meiden dus dacht ik ik krijg 3 jongens. Opeens moest ik een echo laten maken en zei die vrouw wil je weten wat het wordt? Ik zei nee wordt toch een jongen. Nee hoor zei me zoontje het is een meisje. Dus op een leuke manier ging ik in op zijn woorden. Toen zei zij weer mag ik er mee bemoeien hij heeft gelijk mevrouw. Nou wist niet wat ik hoorde. Wow toch een meisje? Maar geloofde het niet en zei nee wacht wel tot het er is. Nou ze werd geboren en in het ziekenhuis zeiden ze gefeliciteerd met je dochter en ik zei nog nee eg niet. Ik kijken en verdomp zag echt geen slurfje Dus mijn zoontje wist het ook al en die was toen ook 4 jaar. Lover
ook mijn oudste kids voelde aan dat ik zwanger was was dit ook niet zo moeilijk want ik had me daar een pokke humeur daar luste soms de honden geen brood van hahahaha
Goh, apart zeg! Zo ken ik ook nog een verhaal van een vriendin. Ze had 2 kids, zoon en dochter. Haar zoon was bijna 4 jaar en ze gingen voor een kennismakingsgesprek naar de kleuterschool. Ineens zegt het jongetje tegen zijn toekomstige juf: Mijn mama heeft 2 babys in dr buik! Dus mijn vriendin lachen en gezegd dat het niet zo was. Want ze was niet zwanger (dacht ze). Later bleek dus wel dat ze zwanger was en van een tweeling! Haar zoontje had dus gelijk en niemand wist er iets van!
Ik denk dat het heel moeilijk is om een kindje van 3 duidelijk te maken dat de baby er niet meer is? ( door de miskraam) Er zat immers een baby in jue buik, moeilijk in te schatten dat die er nu niet meer is ineens...
ik weet wel dat dat op mijn werk oko vaak voor komt! ik was zwanger en ikzelf wist dat wel maar verder nog niemand als alleen mijn vriend natuurlijk! en tja er waren bewoonsters die het al doorhadden!
Mijn dochter van bijna 2 (juli) weet ook al heel goed dat er een baby in mama's buik zit. Ze wrijft over m'n buik en geeft kusjes, ze wil soms de baby voeren en drinken geven dan houd ze een stukje brood (of tuitbeker) voor m'n buik, zoooo lief jessica
Amber heeft twee weken voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was tegen haar opa en oma gezegd: ik krijg een zusje..... Nu klopt het niet helemaal, want ze krijgt een broertje, maar toch !
Hahaha moest ff lachen bij het lezen van diverse berichten. Mijn zoontje was vorige week jarig dus lekker huis vol vistiete. Zegt me dochtertje van 7 tegen mijn zus heeey jij hebt een baby in je buik. Nee hoor riept ze tante ....... wil geen baby`s. Nou is te hopen voor haar dat mijn dochtertje ongelijk heeft Ze wild echt geen kinderen. Ze weet niet wat ze mist. Kan me niet voorstellen he dat zij ze niet wil. Ze is altijd zo gek met kinderen. Dus wordt zeker geen tante bij haar Groetjes Lover
Lover...niet getreurd...heb ik tot een jaar geleden ook altijd bij hoog en laag beweerd...en zie het resultaat
toen ik net zwanger was wat helaas is afgelopen met een miskraam wist mijn dochtertje ook dat ik zwanger was.. ze reageerde heel anders beetje jaloers ofzo.. zelfs mijn kinderarst vroeg of ik soms zwanger was omdat cailynn zo raar deed.. ik zei dus ja.. maar helaas is het dus mis gegaan.. maar zelfs babys voelen het dus aan
ik vind het wel knap zoals kinderen dit allemaal aanvoelen. @cristel:sterkte meid. hopelijk is het gauw weer zover liefs kristy
Een verstandelijk gehandicapt meisje van 16 op mijn werk zei voordat ik getest had tegen mij; "Jij wordt dit jaar mama he?" En ze had gelijk! Ook bij twee collega's had ze het al door voordat ze zelf wisten dat ze zwanger waren. Kan dus geen toeval meer zijn!
Grappig dat zelfs een baby dit merkt. Ik merk aan mijn dochter nog niets, mijn NOD is a.s. vrijdag. Een hele kleine kans dat ik zwanger ben (zo gewend om geen condooms te gebruiken dat we het helemaal vergeten zijn, stelletje mutsen wij).