Ik heb ooit al s n topic geopend met je eigen slechte gewoonte(n) of eigenschap(pen) maar nu over je partner.. Brand los, leef je uit Mijn man gaat 60x op n dag naar boven (ik overdrijf nu wel hoor hihi) en als er dan opgevouwen was oid beneden ligt zou ie t niet eens in z'n hoofd halen om s n stapel mee naar boven te nemen en op te ruimen! . Hij zíet dit gewoon niet.. Hij vergeet/weet niet wanneer z'n bloedeigen zus of ouders jarig zijn! Ik heb m echt in z'n hoofd moeten prenten wanneer ik jarig ben en t rare is.. Vraag de verjaardag van Justin en hij noemt t zo op.. Naja.......
Mijn man kan niet fluiten, wat hij fluit lijkt nergens naar en het maakt me boos! Toch 'fluit' hij de godganse dag stomme riedeltjes die niet te ontcijferen zijn. Vandaag of morgen sla ik hem voor zijn bek! :x
En hij pakt altijd alleen wat te drinken en een broodje voor zichzelf, terwijl ik altijd vraag of hij ook iets wil... Misschien moet ik daar maar gewoon mee stoppen haha
ik moet altijd alles 10 x vragen en dan is de helft nog niet gedaan.. en hij vergeet veel dingen.. dan zeg ik vandaag wat en zegt ie volgende week ja waarom heb je dat niet gezegd zakt mn broek echt vanaf.. ooh en is altijd te laat.. haat dat
Eh, waar moet ik beginnen... Neuspeuteren, poepjes laten, uren op de wc doorbrengen, z'n bestek 'fout' vasthouden, blind zijn voor kleine klusjes waar ie voorbij loopt, koppig, altijd gelijk gelijk hebben...etc, etc. Gelukkig ben ik nog veel erger en staan er wel een miljoen hele dikke pluspunten tegenover. Hou van mijn maatje, met zijn irritatiepuntjes! I am happy person
Spelletjes spelen op de pc,uren kan hij dat volhouden. Maar eigenlijk vraag ik me af of dat wel een slechte eigenschap is want ik weet wel waar dat tie altijd uithang hahaha
Dat ie s avonds niet naar bed kan... op zich niet zo erg, maar zo bouwt ie een slaaptekort op waardoor ie in t weekend soms echt niet te genieten is, of zo suf dat ie niet vooruit te branden is
hij gooit zijn wasgoed niet in de wasmand maar dat is eigenlijk het enige, hij neemt zelfs de afstandsbediening niet voor zichzelf hm nee ik heb niets te klagen
en ik maar denken dat die van mij alleen maar zo is is hij aan het klussen geweest,ruimt hij het gereeschap wel netjes op,maar zet hij de gereedschapkisten in de hal niet even gekijk weer naar het hok brengen. ik zet het dan buiten neer in de hoop dat het gaat regenen
Direct 'zappen' wanneer er reclames op tv zijn. Maar mijn slechte gewoontjes zijn dat ik daarover zeur.
Heel hard praten aan de telefoon Het opgeruimde huis in 1 dag in een zooi te kunnen laten veranderen. Tegen me praten en tegelijkertijd voetbal kijken (zo irritant!) Maar ach...hij is ook wel lief hoor.
ik moet wel een beetje op de antwoorden lachen ... Als ik de lijstje kijk, dan denk ik, tja - dat doet ie ook, en dat ook, en dat ook ... en hier precies hetzelfde ... Gereedschapskoffer in de hal (ik zie het nu nog staan) dus zal het straks dwars over de hal zetten zodat hij het opruimt Kleren niet in de wasmand (wat kunnen mannen hun wasgoed zo goed overal verstoppen zeg!) Langs de gevouwen was lopen (tja zijn antwoordt is dan: het is schoon, opgevouwen, dus ik hoef het toch niet op te ruimen? ) Halfbekervol koffie laten staan bij zijn computer (wat stinkt dat de volgende dag zeg!) maar hij is heel lief, en vraagt altijd wel of ik een kopje thee nodig heeft, of een boterham, of kan hij mij helpen met eten klaarmaken of Moira verschonen. Als ie dat al doet, vergeef ik hem gelijk de rest
MMMMMMMM tja het ergste vind ik en daar kan ik me echt mateloos aan iriteren hij laat dan alles maar ook alles slingeren.Bijv. de prullenbak staat naast de keuken hij legt wat daar in moet dus op het aanrecht,zijn was niet in de wasmand maar ernaast of hij laat zijn natte washand handdoek in de badcel liggen,en als laatste hij is super irritant als hij een biertje teveel op heeft niet super lastig maar wel super irritant. Groetjes jeslin
Kleren binnenste buiten in de was gooien, langs dingen heen lopen, die mee moeten naar boven. Rommel wat in de afvalbak moet op het aanrecht zetten, terwijl de afvalbak eronder staat. Broodkruimels op het aanrecht laten liggen en zo zijn er nog wel wat dingetjes. Maar verder is ie heel lief hoor en heeft ook hele goede eigenschappen!
hihi wat klikt dat allemaal bekend. Of dan vraag je ze wat om te doen in het huishouden en dan is het van nee joh is nog niet nodig. Hoezo ik heb er geen zin in. Dacht altijd dat het alleen hier zo is maar het valt gelukkig mee Maar ondanks de minpunten hou ik wel heel veel van hem.