Update: Morgen heeft ze gesprek bij de arts en de arts klonk niet best Updates staan in het juli 2011 topic
Wat erg Wat een vreselijke onzekerheid, ik hoop dat het gesprek niet al te negatief uitvalt, hier gaat weer een kaarsje aan morgenochtend.
heb net je blog gelezen en fotos gekeken oh zo herkenbaar al die dingen die ik zie.. Wat een scheetig meisje is Vienna! wat eng dat ze ineens weer aan de beademing moest.. saturatie van 30.. MEN.. Gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden. Maar kan me voorstellen dat je nu het liefst de hele dag naast haar bedje zit om mee te kijken. Of heb je dat niet? sterkte voor nu! PS in je blog staat dat ze nu weer aan de optiflow ligt, klopt dat of bedoel je beademing?
nou eerlijk gezegd, ben doodmoe.. naast haar zitten, ja tuurlijk.. maar je hebt er echt niks. we kunnen niks.. niet eens haar handje vasthouden. Ze moet rust hebben. we kunnen niks doen voor haar.. ze word wakker van onze stem, en ze moet juist slapen. Morgenochtend ga ik er weer heen.
Vienna is wel optijd geboren he? dan zijn onze kindjes even oud, gecorrigeerd, ik was op 7 juli uitgerekend namelijk. Viel me al een beetje op dat ze ongeveer even groot zijn. Wat naar dat ze niet belden.. waren ze niet gewoon heel druk bezig met haar?
Mamachantal, jeetje meid wat maken jullie allemaal mee. Wat een mooi meisje, heb net je blog gelezen en de foto's gezien. Echt ik leef met jullie mee. Hoop dat ze toch tussentijds even mee naar huis mag! Krijgen jullie nog een gesprek met de artsen? Lieve groet, jopa1000
ooo wat een schrik saturatie 30 .. wat jammer dat de grote operatie niet door ging, maar wel logisch. Zielig zo"n ukkie in zo"n groot bed. Hoop zooooo dat ze tussen door stabiel en rustig met jullie mee naar huis mag!
Ze kwam vanaf ok met beademing. Eind van de middag eraf gegaan.toen zo laag gekomen met saturatie en hartslag. Met hand beademd en aan optiflow gelegd.
Mamachantal, heftige foto's! En tussen alle ziekenhuisapparatuur een prachtig meisje! Heel veel sterkte voor het gesprek morgen!
wat een lieverdje zeg! echt niet eerlijk dat jullie dit moeten doormaken. hoop op het beste. succes morgen.
Mamachantal, ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat erg zeg, jullie hadden je mentaal al helemaal voorbereid op de grote operatie, en dan gaat hij ineens toch niet door. Wat raar dat ze niet belden, want als ouder ben je dan natuurlijk doodongerust. Heel veel succes voor het gesprek morgen. Ik hoop dat ze dit keer wel tussendoor naar huis mag, zodat jullie thuis van jullie mooie meisje kunnen genieten.