Ik heb de site ook gelezen, en jeetje wat ontzettend moeilijk en zwaar zullen jullie het hebben (gehad.) Veel sterkte voor nu en de komende tijd!
bah nog een klein meisje wat moet vechten voor haar leven. sterkte aankomende dinsdag, ik zal een kaarsje branden voor haar.
Wat lief van je Amfy! Ook hier wordt aan die 2 kleine meisjes gedacht n voor ze gehoopt. Ouders heel veel sterkte gewenst
Wat lief dat je dit doet. MamaChantal.. heel veel sterkte daar en veel succes aan de artsen! Laat het een goeie operatie zijn met een goed en gemakkelijk herstel!
lief ts!! mamachantal, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat het je meisje verder helpt opknappen.
Hier brand ik zo een kaarsje voor Viënna en voor Romy, wat vreselijk toch Heel veel sterkte in elk geval dinsdag, ik duim dat alles goed mag gaan en brand dinsdag sowieso een kaarsje voor een goede operatie. () () l l l l l l l l l l l l
Hoi MamaChantal, Heel veel sterkte dinsdag. Ik zal een kaarsje branden voor Vienna. Ik hoop dat ze een voorspoedige operatie ondergaat en dat ze maar snel mag herstellen en dan mee naar huis!! Eindelijk... ik ben trouwens over 2 weken op de IC in Leiden voor een laatste gesprek met de artsen. Als je het goedvindt, loop ik dan wel even langs. IK hoop dat jullie dan al van de IC af zijn en op de babyzaal zijn. Liefs Kim