Ik begreep ook dat deze operatie erop of eronder is dus mijn gedachten zijn dinsdag de hele dag bij deze kleine vechter!
Ach nee Wat heerst er toch een verdrietige sfeer op het forum. Waarom moeten al deze kindjes toch vechten voor hun jonge leventjes. In gedachten ben ik bij jullie kleine vechtertjes!!
Ik heb het hele verhaal van kleine Vienna met tranen in mn ogen gelezen en ik wil haar en haar familie graag heeeeeel veel sterkte wensen. Mijn gedachten zullen deze kerst bij haar en haar gezinnetje zijn en ik hoop met heel mijn hart dat ze in 2012 snel en goed herstelt en verdere operaties niet nodig zijn. Heel veel sterkte en vooral gezondheid gewenst!!! Liefs Nana
Heel veel sterkte voor dinsdag, hopelijk kunnen jullie nadien eindelijk echt gaan genieten van jullie kleine meid.
Heel erg bedankt!! Het word inderdaad een hele zware hart operatie,wat erop of eronder is.letteelijk door de proffessor gezegd. Het is niet zeker of hij doorgaat,vienna is verkouden en koorts.. Ligt nu weer aan zuurstof,aan monitor,longfoto is net gemaakt en dr snot is naar het lab gestuurd. Haar zuurstofhehalte is best laag, hopen dat het na t weekend beter is.
Jeetje mina. Heb net je blog helemaal gelezen. Wat een heftige periode maken jullie mee zeg. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Hoop dat de operatie doorgaat en voorspoedig verloopt. Sterkte
Hoi Chantal, Ik had al even een pb gestuurd, maar zie dat Amfy heel lief een topic heeft geopend. Kaarsje heeft vandaag gebrand, maar ik zie dat de operatie is uitgesteld. Wat een spanning allemaal. Weer wachten en toeleven naar dinsdag. Ik leef met je mee!
Mijn hemel. Ik kan wel janken (doe het dus ook). Wat zijn er toch een hoop papa's, mama's en kindjes die het zo vreselijk moeilijk hebben. Ik vind het zo hartverscheurend allemaal. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Met mijn gedachtes ben ik ook bij jullie... Wat een verschrikkelijk angstige tijd gaan jullie tegemoet. Heel veel sterkte!!
jeetje wat moet je hier op zegen , net zoals bij romy zijn hier geen woorden voor die het verdriet makkelijker of draagbaarder kunnen maken! maar toch plaats ik hier de zelfde woorden als dat ik voor romy had neer gezet , tussen hoop en herinnering groeit geluk .... en hopelijk groeit het geluk snel
Lieve Mamachantal, heel heel veel sterkte!!! Of het nu vandaag gebeurd of na het weekend. We denken aan jullie...