ik heb het blog gelezen, wat een lief poppetje, dan kun je aan de buitenkant niet zien dat een kindje ziek is.... Veel sterkte met afwachten, die spanning er bovenop zal ook niet meevallen. Succes dinsdag!
dit gaat me zo aan het hart, heel veel succes voor dinsdag, of wanneer de operatie door mag gaan. Mijn zoontje heeft ook een ernstige hartafwijking en heeft al meerdere operaties achter de rug maar ook wij zijn in afwachting van de 'hersteloperatie' met alle onzekerheden van dien, dus weet ongeveer hoe jullie je voelen op dit moment. de tijd voor de operaties is altijd het aller zwaarst omdat er zoveel onzekerheid is. als er iets is waar je over wilt praten, pb me gerust! wij denken aan julie!!!!
Op 13december heb ik in het juli 2011 topic nog een berichtje achter gelaten: Beste MamaChantal Wij 'kennen' elkaar niet, maar ik kwam jou tegen in het verschrikkelijke topic over Romy. Niet alleen de foto van je prachtige dochter viel mij op, maar ook je onderschrift....Ik schrok daar behoorlijk van. Ik ben zo vrij geweest om even op jullie site te kijken. Wat hebben jullie veel moeten mee maken, en wat staat er nog veel te gebeuren. Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende dagen in de aanloop naar haar 4de operatie op vrijdag de 23ste. Ik zal dan aan jullie denken. Groetjes Fleuri Zoals ik toen al aangaf, heb ik aan jullie gedacht vandaag. Ik begrijp dat je meisje nu ook nog eens last heeft van haar luchtwegen en dat de operatie verschoven is naar dinsdag. Ik hoop dat ze zal aansterken om de behandeling in een zo'n optimaal mogelijke conditie te kunnen ondergaan. Succes komend weekend!
Ze weten nog niet wat ze heeft,mirgen uitslag van snot.. Maandag kijken ze of ze goed genoeg in conditie is voor de grote operatie..en anders doen ze een kleine indien dat wel.mogelijk is.. Ze doen dan grotere bandjes om de longslagadertakken.. Die zijn nu erg krap. En anders zo snel mogelijk de grote operatie. Heb liever de grote.. Eerder komt ze toch niet thuis. Als ze eerst de bandjes doen word het april dat ze thuiskomt op zn vroegst. Ach ja..we blijven doorgaan.. We blijven vechten voor ons moppie
hoe oneerlijk is het leven he als je de verhalen van vienna en romy leest. ik wens jullie veel kracht toe om deze tijd door te komen. en hoop ook dat vienna zich hierdoorheen vecht
MamaChantal ik hoop dat de operatie dinsdag door kan gaan, zal voor jullie en Vienna duimen. Dan kunnen jullie eindelijk weer vooruit gaan kijken. Weet jammergenoeg wat jullie doormaken. Denk aan jullie!
Ik heb je blog gelezen, wat een onzekere tijd voor jullie. Hier steek ik naast het kaarsje voor Romy een kaarsje voor Vienna aan. Heel veel sterkte.