Wat een vreselijke tijd, zo vlak voor kerst en dan twee kindjes zo ziek. Ik zal tijdens de kerstdagen ook een kaarsje branden voor Viënna, ik hoop dat dinsdag de operatie uitgevoerd kan worden en dat jullie dochter er goed uit zal komen. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd.
Pff ik heb de blog even gelezen en de foto's bekeken. Op de foto's zag ik zo'n mooie prachtige baby en dan al die monitoren, snoeren, bewaking...dat kwam echt bij me binnen hoor. Verschrikkelijk zeg. Wat een snoepje is Viënna en wat is het toch vreselijk dat baby's die eigenlijk onbezorgd moeten zijn zich al door zulke zware operaties moeten heenvechten. Nogmaals heeeeel veel succes de komende dagen!
ik wil je heel veel kracht toewensen, had je al een prive bericht gestuurd! Maar als nog heel veel sterkte...!!
Ik hoop dat de operatie goed gaat verlopen, dat het maar steeds beter met Viënna mag gaan!! Ik zet ook een kaarsje aan (3 alweer hier)
Ook voor jullie geen zorgeloze Kerst maar onzekere tijden. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte en hoop dat de operatie volgens plan zal verlopen.
Heel veel succes morgen voor de operatie van Viënna! En heel veel sterkte voor het urenlange wachten! Wat een spanning zeg! Ik zal aan jullie denken en een kaarsje voor Viënna branden!