@mamachantal, tjee meis heel veel sterkte... mijn duimen draaien hier overuren voor jullie!!!! Hoop echt snel dat je meisje opknapt!!!!! pff tranen in mijn ogen wat jullie mee moeten maken!!!!
Ook hier brand ik een kaarsje voor de kleine Vienna. Hoop dat ze snel op knapt en dat de operatie een geslaagde operatie zal worden. Heel veel sterkte.
He bah, mamachantal! Jullie hebben al zoveel pech met de gezondheid van viënna. Ik hoop dat ze hier snel bovenop is! Liefs en sterkte, Lauwie
Wat een nachtmerrie!!!ook hier zal ik in het vervolg een kaarsje voor haar branden. Ik wens jullie Heel veel sterkte en kracht! Liefs
Jeetje toch.. wat moet jij je machteloos voelen. Heel erg veel sterkte en beterschap voor je kleine meisje. Ook voor haar brandt hier straks een kaarsje.
Hoe kan ik deze als mede juli mama gemist hebben. Het kaarsje voor Vienna brand hier al een hele tijd, inmiddels vergezeld van die voor Romy. Het is werkelijk hartverwarmend om te zien hoeveel mensen meeleven en hun hoop richting deze meisjes sturen! Zo zie je maar weer, er zijn nog wel goede mensen in deze wereld!
Ook voor Viënna brandt hier een kaarsje. We duimen erg veel voor Romy en Viënna, dat beide meisjes het snel goed mogen maken. Sterkte voor de ouders.
Ook hier een kaarsje aan voor Vienna en Romy. Zo laten we weten dat we aan deze twee meisjes denken. Heel veel sterkte!