Tot wanneer hebben jullie het hemeltje aan het ledikant laten zitten? ik heb er voor mijn zoontje nooit een gebruikt maar zou het toch nog graag voor mijn dochtertje willen hebben; t ziet er zo gezellig uit...! maarre vraag me af of t nog nut heeft want zodra ze kunnen pakken/grijpen ist niet zo veilig meer schijnt???of valt dat wel mee???
wij hebben geen hemeltje's maar klamboe's, deze hebben we onder de poten van de ledikantjes vast gezet zodat ze niet in het bedje getrokken kunnen worden. En die blijven dus gewoon hangen tot ze kapot zijn en dan komt er een nieuwe ! Misschien dat dat met een hemeltje ook kan? Of onder het bedje langs vast maken omdat een hemeltje alleen maar aan het hoofdeind zit en dus alleen daar onder de pootjes kan.
ik had wel een hemeltje boven het bed en boven de wieg. de wieg stond in de kraamtijd in de kamer en als ik vond dat ze wat rust nodig had,ook al was er geen visite deed ik de hemel een beetje dicht. met 4 maanden heb ik hem weggehaald maar dat kwam door de grijpgrage handjes van mijn dochter met een evt volgend kindje zou ik er gewoon weer 1 boven hangen. ook al kan het maar zo kort.
Volgens mij is dat ook per baby wel verschillend. Onze dochter greep wel, maar niet naar de hemel. Ik heb hem er op een gegeven moment met een maand of 8 af gehaald omdat ik het idee had dat ze bij opa en oma niet wilde slapen omdat daar geen hemeltje was. Maar eigenlijk had ik hem nog rustig kunnen laten hangen.
Hier hangt het hemeltje er nog steeds boven. Voor een paar maandjes terug en toen het bedje nog hoog stond trok hij het hemeltje wel eens naar binnen toe maar dan hing ik em ff achter het bedje en kon hij er niet meer bij. Nu staat het bedje al een hele tijd laag en kan hij em niet meer naar binnen trekken, ja een heel klein flapje als hij ligt Ik vind het wel mooi staan zo'n hemeltje dus laat em nog hangen. "Maar veiligheid staat voorop natuurlijk"!! Ik zou het gewoon aankijken hoe het overdag dan gaat en of ze er iets mee doet zeg maar en dan kun je altjd beslissen of ie weg moet of niet. Liefs wolly
Hier hangt het hemeltje (soort klamboe) ook nog steeds. Mijn moeder heeft er linten aangemaakt, en die zitten onderaan het bed vastgeknoopt. Hierdoor kan ze nooit het hemeltje het bed in trekken.
Ik had het hemeltje tot een maand of 6 laten hangen,toen hij eraan begon te trekken heb ik hem weg gehaald.Wel jammer vond ik want het hemeltje was gemaakt van de sleep van de trouwjurk van mijn moeder,ik en mijn broer en zus hebben ook nog onder dat hemeltje geslapen.
Wij hebben een klamboe en die hang ook gewoon nog om haar bedje. Het staat zo leuk, en in de zomer kunnen er geen muggen bij haar komen. Ze trekt er wel eens aan...dan weet ik dat het tijd is om haar uit bed te halen