Hoi meiden, Leuk he een kinderwens, maar ben er even helemaal doorheen. We zijn nu 18 maanden bezig voor ons tweede kindje (eerste binnen 9 mnd). Heb een hele onregelmatige cyclus en daarom ben ik begonnen met clomid. Hiervan nu derde ronde. De vorig 2 rondes waren 30 dagen. Jaaa eindelijk regelmatig! Maar nu is ronde 3 en zit ik op dag 34. Dus 4 dagen overtijd denk ik. Maar heb gister en vandaag test gedaan en beide negatief. Volgens de gyn kan het zomaar weer veranderd zijn. Ben er dus een beetje klaar mee. Jannique
Dat is wel heel erg vervelend. Ik heb er zelf geen ervaring mee aangezien we pas op ronde 3 zitten. Maar wil je toch eventjes een hart onder de riem steken. Kom op meid! Hopelijk hebben jullie snel een beebje en komt alles goed!
Zeker niet leuk nee! Wij zijn vanaf april 2012 (ruim een jaar dus nu) bezig voor ons eerste kindje. 3 juli eerste afspraak in het ziekenhuis. Mijn cyclus is normaal heel regelmatig, maar nu opeens drie dagen later ongesteld geworden. Geen idee waarom. En het nog steeds niet zwanger zijn, is echt zwaar. Vooral als je net ongesteld bent geworden.
Het kan toch ook nog steeds, des te drukken je je maakt de ongi uitblijft? Dat is mij ook wel verteld, maarja, onbewust gebeurd het denk ik toch dat je je zorgen maakt? Liefs,
Ah, bah! Ik kan me goed voorstellen dat je je dan heel druk gaat maken en er soms helemaal klaar mee bent. Hou vol!! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt! (hoewel, liever niet natuurlijk, en gewoon zwanger bent!)
Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer ook rustig te blijven. Juist deze maand heb ik me voor het eerst niet druk gemaakt. Het ging heel goed tot mijn nod. We kijken wel wat er gebeurd.