Een vraagje als je bent gestopt met de pil en je wordt met je stopweek ongesteld. Daarna slik je geen pil meer, en je word 3 weken later weer ongesteld. Dus dat is dan je eerste natuurlijke menstruatie.. Betekent het dan dat je al bent ontpilt? Zitten er dan geen hormonen meer in je lichaam?
Tja, volgens mij is het hele ontpillen een beetje achterhaald...? Zoveel pillen zijn zo licht dat het er heel snel weer uit is. Maar kan het mis hebben natuurlijk...
Ik had wel echt last van aantal dingen nadat ik gestopt ben met de pil. Echt precies zoals zwangerschapskwaaltjes. Nu ben ik voor het eerst ongesteld weer. Hoop dat ik dat hierna niet weer krijg. Wel als het zwangerschap is natuurlijk..
Dan zou ik nu gelijk in paniek moeten raken, want dan is er iets bij mij helemaal niet goed... mijn HA zei een maand geleden nog dat ontpillen wel degelijk 'bestaat'. Liefs,
Jawel het bestaat ook echt. Want er zitten hormonen in je bloed, dat moet er eerst uit voordat je zwanger kan worden. Alleen bij de ene is het er sneller uit dan bij een ander.
Oke dat is best wel lang inderdaad. Hoop dat je snel wordt blij gemaakt met een prachtig gezond kindje.
Ik ben ook direct na het stoppen zwanger geraakt. 4 feb gestopt met de pil, 7 maart een knal test in mijn handen! Dus ontpillen bestaat wel, maar je cyclus kan dus wel weer gelijk op gang komen!
Ik ook... die bleef uit en toen heb ik getest en was ik zwanger. Ik had wel gehoord dat je dan meer kans op een tweeling hebt zo snel na de pil.....of is dat een fabel?? Ohja ik had ook last van dingen toen ik net gestopt was! Hele erge stemmingswisselingen en mn haar viel gigantisch uit!
De kans op een tweeling (of meerling) is inderdaad groter. Heb ik ook gelezen. Dus het zal wel ergens op gebaseerd zijn Ik ben in april gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was heel kort, de tweede niet veel langer (zie onderschrift). Gelukkig niet heel veel kwaaltjes gehad. Wel meer puistjes... Er bestaat wel degelijk zoiets als ontpillen ja. En idd, bij de een gaat het sneller dan bij de ander!
Oke dus het kan wel. Mijn cyclus was ook heel kort elf84. Duurde 21 dagen en ben maar 1,5 dag ongesteld geweest dit is dus me eerste menstruatie. Denk dat ik toch maar een testje ga doen want ik en normaal nooit zo kort ongesteld
Hier ook gestopt met de pil, 4 maanden niet ongesteld geweest, toen maar eens een testje gedaan en toen bleek ik 6 weken zwanger te zijn
Echt waar wat apart! Gefeliciteerd geniet ervan. Ik dacht dat je ongesteld moet worden voordat je zwanger kan worden.