Even stoom ( financieel) het groet me even weer boven het hoofd pff.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Och meis wat een rot situatie!
    Ik kan me het heel goed voorstellen dat je even lekker een korte vakantie wilt en denk dat het ook heel goed is voor je!
    Natuurlijk is het niet slim om een spelletje voor geld te spelen, maar ja volgens mij doet iedereen wel eens iets ondoordachts!
    Wel zou ik het dagje efteling proberen af te blazen, 1 zo'n middagje kost vaak net zoveel als een midweekje weg..
    verder wil ik je alleen veel sterkte wensen. Maar ik denk dat je er zeker wel komt!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, je kunt niet uitgeven wat je niet hebt zonder dat je dat op een later tijdstip terug op je brood krijgt. Sterkte TS!

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik zou zo veel mogelijk automatisch betalen, dan weet je zeker dat je niets vergeet en kunnen er geen schulden oplopen.

Ik snap best dat je ook af en toe iets leuks wil voor jezelf, en gelukkig ben je nog in de positie om die keuze te maken. Als je te ver in de schulden komt kan dat niet meer. Ik zou het dan wel bij één ding laten, dus of een goedkope vakantie of naar de efteling.

En schulden zo snel mogelijk aflossen is belangrijk, maar kijk ook eens of je toch niet 10 euro in de maand opzij kan zetten voor onverwachte uitgaven. Dan hoef je niet telkens achter de feiten aan te hobbelen.

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Sterkte meid, als je dan toch op vakantie gaat, geniet ervan ;)

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wow, begrijp dat je daar van in de stress zit. Kan je geen hulp zoeken.

Ik bedoel het niet lullig, maar je leeft echt boven je stand en geeft geld uit wat je niet hebt. Nog nooit in de efteling geweest? Boeiend...je kan ook een dag gaan ipv meteen een midweek.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina