drama slaapster

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yara3626, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Sinds paar weken is het hier bal met slapen
    Ochtend half 7 wakker voorheen 8 ..opzich geen probleem maar smiddags ook nu drama krijsen schreeuwen huilen....en over vermoeid
    Pas heel hoge koorts gehad heel suf naar ziekebhuis geweest zelfs vond ha beter. Nuks gevonden virusje...toen even goed geslapen nu weer drama
    Ik weet niet hoe ik hier mee aan moet...
    Want ze is het echt nodig nog...straks weer zo ziek...of kan dit niet gekomen zijn door slaapgebrek dat zo ziek was ineens.....

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hoe oud is ze?

3. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    19 maanden. Of zou het wel kunnen dat ze niet meer wil slapen overdag...

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Dat hebben wij net hier ook achter de rug. Alleen ging het bij ons om een aantal dagen. Elk slaapje drama! Krijsen vanuit haar tenen en met veel pijn en moeite kregen we haar dan in slaap. 's nachts jammeren en 's ochtends ineens voor 6 uur wakker worden waar ze normaal uitsliep tot minimaal 8 uur. Gelukkig is het bij ons weer over.
    Ik had het van de week erover met mn zus, haar dochtertje heeft precies hetzelfde gehad rond 1,5 maar dat ging ook om weken.
    Heb je al van alles geprobeerd? paracetamol, bijtring, drinken, bedje anders etc.
    Uiteindelijk was bij ons de truc om de deur open te laten terwijl ik ging rommelen in de kamer ernaast. Blijkbaar had ze de bevestiging nodig dat wij er nog waren. Bij mn zus is het over gegaan door in de kamer te blijven zitten en dan elke minuut een klein stukje naar de deur toe om vervolgens te verdwijnen.

5. misa

misa Niet meer actief

Hmm lastig. Is het niet een fase van uitproberen? Hebben wij hier ook gehad. Na altijd eerst troosten of aai over de vol, toch 'streng' geweest.
    Geen middagslaapje meer nodig lijkt me onzin. Tot een jaar of 3/4 is het niet verkeerd!

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Is hier niet zo zeer s avonds ze heeft sinds kort bedlampje en s avonds gaat prima is het middagslaapje wat drama is...snap er niks van ..haha vind het ook niet erg als ze niet slaapt smiddags ..maar ze heeft het wel nodig nog :( hopelijk ook periode hier dan en over tijdje weer heerlijk slapen

7. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht

Lijkt mij ook onzon inderdaad. Streng zijn helpt niet...het is al zo als we gaan word hetng erger normaal gesproken als ze eens moet huilen. Dus laten huilen doen we al. Maar smiddags gaat echt half uur vol op schreeuwen krijsen echt overstuur soms dagje goed maar vanmiddag weer ellende:(

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb heb het nu al 2 avonden.... compleet overstuur raken, boos, mij iets duidelijk willen maken maar ik snap het niet :( de middag ging prima vanmiddag. Hier 18, 5 maand....

9. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Sorry v type fouten...ligt aan telefoon;)

10. misa

misa Niet meer actief

Ooh lastig joh! Zijn er rond deze leeftijd geen fases van verlatingsangst meer ofzo?

En als je ie kindje eens in het licht in bed legt. Dus geen gordijnen ervoor? Gewoon even meedenken hoor. :)

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mijn oudste dochter had dit ook, zo rond de 18 a 19 maanden oud.

Ik had het idee dat dit te maken had met dat kids rond die leeftijd wat meer gaan dromen. Dus enge dromen.

Deel Deze Pagina