Samsung Galaxy Note 2

Discussie in 'De lounge' gestart door tammetje81, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand die ervaring heeft met de Samsung Galaxy Note 2?

Ik heb momenteel de iPhone 4. En ik twijfel wat ik hierna ga doen.
    Houd ik mijn iPhone en neem een sim only abonnement.?
    Of maak ik de stap naar een Samsung Galaxy?

Wat een luxe probleem hè. Haha.

2. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb de Note II en ben er echt super blij mee. Wel even wennen dat hij zo groot is maar vind hem echt geweldig. Lekker snel (internet) veel geheugen kan ook nog een kaartje in tot 32 gb. Ik zou zeggen doen. Mijn vriend had de Galaxy III die is ook super dus mocht je het formaat van de Note wat te groot zijn kun je ook altijd nog voor die gaan is ook een heel goed toestel.
    Wat straks wel een probleem is met de meeste providers dat je een toestel least dus je moet hem aan het einde van je contract terug geven of je moet hem kopen tegen de waarde op dat moment. Ik stap straks ook over naar sim only want zit er niet op te wachten dat ik mijn telefoon zo lang moet houden en dan ook nog of terug moet geven of moet betalen dan betaal ik liever een los toestel met een goedkoper abonnement. Succes met uitzoeken ;)

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Weet dat hij erg groot is... nu is de Galaxy S3 ook groot maar ligt lekker in de hand. Daar ben ik zelf heel erg tevreden mee maar wet ook wel dat de Note een goede is (maar dus te groot voor mijn smaak)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik had iphone 4. Toen volgende abbo note 1. Iphone bewaard en nog eens geprobeerd maar vond de note toch stuk fijner!

Mn vriend heeft nu sinds een maand de note II en ook een super fijne telefoon! Zou m ook wel willen Haha werkt heel mooi allemaal, fijn groot scherm.

5. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonderbaby, dus jij vind de Samsung fijner als de iPhone.
    2 jaar geledenwou ik heel graag de iPhone en ben er ook altijd super blij mee geweest en nog steeds. Maar de smartphones worden nu allemaal mooi en goed dus sta zeker open voor een ander merk.

Ik weet dat de Note 2 groot is, naar dit hindert mij niet! Een stuk mooier als je ermee op internet gaat. Iets wat ik veel doe.
    Wou de iPad mini aanschaffen, maar als ik de Note 2 koop,mis dit iet meer nodig!

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wat ook een goed toestel is is de htc one x plus en dan wel de plus en niet de gewone. Nexus 4 is ook goed maar niet in Nederland te krijgen maar misschien wel met verlenging van abonnement.

7. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    HTC one X zou ik niet aanraden, deze is relatief verouderd tegenover de Samsung Galaxy Note II.

Mijn vriend heeft de HTC, ik de Note II dus kan een goede vergelijking maken.

De Note II is een erg fijn toestel. Hij is razendsnel, veel geheugen, fijne opties en wat ik heeel belangrijk vind een lange batterijduur. Mijn batterij gaat van 's morgens mee (ik leg hoe dan ook mijn telefoon 's nachts aan de oplader) en is dan vaak nog 3/4 of 1/2 vol terwijl ik hem best veel gebruik voor spelletjes en andere apps.

Als je de Note II toch te groot vindt zou ik kijken voor een S3. De S3 heeft een hoop dezelfde opties. Of je kunt wachten op de S4. Deze wordt naar verwachting in April gepresenteerd (dit zijn geruchten).

8. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik volg ook even de discussiem kan di abbo verlengen en voor een nieuw toestel gaan ik twijfeltussen note2 en s3

9. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ik heb ook de note 2 en ben super tevreden! Het grote scherm is even wennen, maar ik wil niks anders meer! Super ideaal

10. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb het ook over de one x plus die is niet ouder die is zelfs nieuwer. De gewone is inderdaad ouder. En ik kan het ook wel vergelijken want mijn vriend heeft de htc one x plus gehad. En daarna een SIII. Hij heeft zo wat elke maand een ander toestel.

Deel Deze Pagina