Ik slikte al efamol pmp (teunisbloem) om m'n cyclus te regulieren en minder last te hebben van menstruatieklachten. Maar nu gaan we er echt voor ( ) Teunisbloem vanaf cyclusdag 1 tot aan de eisprong en tarwekiemolie de gehele cyclus door..... Correct?
Klopt, alhoewel er ook mensen zijn die de tarwekiem niet slikken tot de eisprong. Dus voor ei de teunis, na ei de tarwekiem. Ik doe nu geen teunis en alleen tarwekiem de gehele cyclus door.
Kun je met teunisbloem je cyclus beïnvloeden? Dat lijkt me ideaal! Ik heb echt zo'n stomme onregelmatige cyclus en daar wordt ik niet echt blij van dus iets meer regelmaat zou fijn zijn! Waar is het te verkrijgen?
Ik heb tarwekiemolie gebruikt vd tuinen. 1 ronde vanaf de eisprong. Is me goed bevallen. Maar wat heel veel mensen vergeten is dat vitamines voor de man ook aan te raden zijn om de kwaliteit van het zaad te verbeteren. Mijn vriend gebruikte vitamine c en zink/selenium. Ik ben er van overtuigd dat dit een goede invloed heeft gehad. Succes!
Ja klopt Floortje! Ik slik het echter niet meer omdat mijn gyn het niet nodig vond. Mss moet ik er wel maar weer eens mee beginnen....