Bij ons zit het water nog bij eneco, per 1 oktober gaat dit veranderen! Het maand termijn bij eneco omlaag en een aparte rekening van "evides?" water bedrijf. ben erg benieuwd wat we moeten gaan betalen.... wacht geduldig af!
Wij hebben ook PWN betalen euro 18 per maand krijgen dan aan het eind van het jaar veelal nog geld terug. We zijn met z'n tweetjes (volgend jaar met drie). Mijn man douched gemiddeld 2x per dag en ik 1x per dag, dan nog de tuin water geven (maar met de zomers van nu hoef je dat niet zo vaak te doen )
Wij betalen 110 per 3 maanden, maar krijgen aan het eind van het jaar (als het goed is) een flink bedrag terug. Na even gebeld te hebben( we vonden het al zoveel ieder kwartaal) blijkt dat wij geregistreerd staan als huishouden met 5 personen ipv 2.
We krijgen ook de afrekening binnenkort. We hadden 98 M3 verbruikt. We wonen met 2 volwassenen en werken allebei full-time. Wij betalen EUR 24 per maand.
42 euro per maand, maar misschien is het wel verstandig erbij te zetten of je belastingen ook in dit bedrag in zitten, want dat is niet voor iedereen gelijk. In ons geval worden de belastingen verrekend in het maandvoorschot. Groetjes, Josien
Wij betalen 35 euro... heb eigenlijk geen idee of dat per 2 maanden of per 3 maanden is. Ik heb ook via PWN. Ik zal dit jaar wel moeten bijbetalen, tijdens de zw.schap veel onder de douche gestaan en tijdens de bevalling ongeveer 4 uur haha.
Wij betalen 15 euro per maand en zitten bij Delta en dit is alleen het water. Maar zal waarschijnlijk nu wel iets meer worden aangezien we sinds een paar weken met 4 personen zijn ipv 3.