Ook alleen het topje erin of half is onveilig hoor! Denk ook aan soa's en natuurlijk ongewenste zwangerschappen In voorvocht zitten ook zaadjes. Welliswaar minder, maar toch... Vraag de pil of iets anders dan hoef je je niet steeds zorgen te maken.
ja weet ik, maar ja de topje was niet eens helemaal erin,,.dus kans is heeeeel klein, maar toch voor mijn geruststelling...
Ik snap niet zo goed waarom je je zo druk maakt en dan toch zo lang wacht met testen.....je maakt jezelf alleen maar gek zo. Veel meiden hebben af en toe een langere cyclus. Aan de hand van 1 lange cyclus kan de HA ook niets zeggen of doen hoor. Dus: doe een test vandaag nog en je weet het! en lekker aan de pil, dan zit je niet steeds in de zenuwen. Succes!
met merel eens. gewoon een test halen van bijv kruidvat en dan weet je het ook zeker. je kunt je af blijven vragen ''wat als'' maar door een test weet je het zeker
ik ga het vandaag doen, ik heb het even drulk, en drogisterij is ver, heb geen tijd, ik test wamneer ik tijd heb, thanx everyone
Je wilt weten of je zwanger bent Maar vervolgens wacht je met een test kopen? Ik zou toch echt vandaag nog naar KV gesjeest zijn om er 1 te halen!
Als je je echt zo druk zou maken, had je toch allang een testje kunnen doen? Ik ben benieuwd wat de uitslag is, maar denk dat je niet zwanger bent hoor! Aangezien je gewoon ongesteld bent geweest afgelopen 3 maanden. x
nou beide testen waren negatief!!!!! 1 was > kruidvat 2 voor 5 en andere > kruidvat 2 voor 8 van beide heb ik 1tje getest....2 testjes heb ik niet gebruikt... ik ga er van uit dat het niks is...gewoon langere cyclus dan maar:S ik had wel heel erg last van buikpijn vandaag en ja paar dagen terug (daarom maakte ik mij zorgen), die loopt zeg maar tot mijn vagina...het begint bijvoorbeeld in mijn buik en dan lijkt het alsof er iets gedrukt wordt naar mijn vagina en daar lijkt het alsof het op iets wordt geduwd...en ja het leek alsof ik ga menstrueren, maar het is niks... nou ik w8 af...misschien heb ik gewoon extra klachten bij deze cyclus van mijjj
nou had ik maar nog 1 dag gewacht of was het gewoon de stress die na de negatieve test weg is en ben ik gaan menstrueren!!!! nou 13 euro maakt niet uit haha...ik ben vandaag ongesteld geworden!!!
weet je waarom il geen pil neem, omdat ik mijn vriend na maanden zie....en we doen het altijd veilig, alleen de laatste keer was het stom dat wij even zonder de topje alleen hadden gedaan...maar ja..mijn vriend woont in engeland en ik hier...dus pil gebruiken is niets voor mij...ik hou het gewoon op veilig vrijen en nooit meer de domme fout van zonder zonder dat wij zo ver zijn om een kind te nemen