hallo dames ik denk vermeld het hier even voor wie nog een keer testen wil maar het te duur vind ze hebben nu bij de action ook zwangerschapstesten 2 voor 1,50 als dat geen koopje meer is
action heb ook condooms dus ja je weet het nooit wie weet zijn ze beter te vertrouwen dan de kruidvat 2 voor 5 die is waardeloos laatste tijd
ben trouwens idd wel benieuwd of de test ook betrouwbaar is je zou haast denken dat kan nooit voor dat geld maar ja je weet nooit
nou ze werken wel bij mijn zus 1 streep en bij mij 2 strepen maar jullie hoeven ze niet te kopen wou het alleen even delen voor degene die ze wel wil ze hebben ze pas zins vandaag of gisteren mijn zus werkt er namelijk
nou wie weet ga ik er toch een pakketje halen je weet nooit...ook dure testen zeggen niks en goedkope net zo mischien idd handig een fotootje voor de mensen die het willen halen denk dat er veel nieuwsgierige mensen er na zijn (zijn het gevoelige testen zoals kruidvat?)
Ik had net een nieuw onderwerp gepost over action testen had het ook gehoord van een vriendin maar ben wel benieuwd hoe ze er uit zien en of het ook gevoellige testen zijn
Hmm, ik ga morgen wel kijken of ze het bij de action verkopen in onze buurt... maarja kan dan alleen niet zeggen of het gevoelige testen zijn
nou als die testten ook goed werken doet action er een goede zet mee...weg kv 2 voor 5 haha maar als ze uit de zelfde fabriek komen snap alleen niet waarom 2 voor 1.50