Even tussendoor ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marisha, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nu ik hier zo regelmatig op het forum zit is me de laatste tijd iets opgevallen... op het forum Zwanger worden en Eerste symptomen worden er altijd dezelfde vragen gesteld en worden er dus altijd dezelfde antwoorden gegeven :D

    Wss heb ik in het verleden dezelfde vragen gesteld hoor (dus wil niet zeggen dat het domme vragen zijn) maar ik vond het eigenlijk wel grappig toen ik het zojuist besefte... nu ja, over zwanger worden kan je natuurlijk geen vragen blijven verzinnen en de meeste meiden blijven niet bij die forums hangen maar geraken binnen een redelijke termijn zwanger... Maar denk dat de moderators af en toe zo iets moeten hebben van Jees, zijn ze daar nu weer :rolleyes: :D

    Wou het gewoon even kwijt... het mag af en toe toch een beetje luchtiger he ;)
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Helemaal de spijker op z'n kop!

    Sommige vragen hebben we al tig keer gezien, maar bedenk wel dat iedereen die voor de eerste maal zwanger wil worden, volledig "nieuw" is met vragen en onzekerheden. Want wat kun je voelen, of wat hoor je te voelen?

    Gelukkig is er een forum met "lotgenoten" zodat je in je eigen familie en vriendenkring geen slapende honden wakker maakt.

    Toch grappig dat het je opvalt :)

    Groet van Kiki
     
  3. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Tja maar vaak is het zo dat wat je zoekt er niet precies bijstaat. Ik had al wel even gezocht op "liezen" en "pijn in de liezen"maar kon het niet echt vinden. :)

    Dan maar weer een nieuw topic :)

    En ja Die stroom van nieuwe wannabee zwangeren zal wel altijd blijven doorgaan :)
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Was mijn berichtje al kwijt... dacht dat ik het ergens anders geplaatst had :(

    En even voor de duidelijkheid... het gros van de vragen komt terug omdat dit nu eenmaal de basic vragen zijn die ik naar alle waarschijnlijkheid vroeger ook zeker en vast gesteld heb... En om heel eerlijk te zijn, als je de zoekfunctie gebruikt zijn er vaak zoveel topics geweest die wel het woord bevatten dat je zoekt maar niet gaan over hetgeen je wil weten dat je het na een tijdje opgeeft en maar een nieuw topic opent (wat ook helemaal niet erg is hoor ;))

    Ik wou dat ik nog terug kon naar de tijd dat het allemaal nieuw en spannend was en dat je steeds lette op de veranderingen in je lichaam... na 19 rondes is het nieuwe er echt wel af... maar heb nog steeds geen enkel idee hoe het voelt om zwanger te zijn dus mss begin ik hier binnenkort ook weer berichtjes te plaatsen :D

    Geniet er maar allemaal van :D
     

Deel Deze Pagina