wil mijn steentje bijdragen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door asjuh, 18 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Dank zij deze site , en vele verhalen te hebben gelezen en diep met iedereen meeleef
    heb ik 100% besloten om mijn steentje bij te dragen aan de medische wereld en zo vele vrouwen te helpen ...
    ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders , ze zijn gisteren geweest en ik ga voor de volledige periode dat ik mee kan doen ..hopende om zo heel veel vrouwen te helpen om ook een wondertje te krijgen

liefs en een dikke knuf , en heel veel sterkte en suc6 voor iedereen ...ik leef met jullie mee dames xxx astrid

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Astrid,

Geweldig dat je ook meedoet aan Moeders voor Moeders. Ik heb me altijd al voorgenomen mee te doen, ook voordat ik in de MMM zat. Dus hopen dat het bij ons ook snel zo ver is, en dan doe ik uiteraard mee. Het is wel leuk om te zien, want heel veel vriendinnen die in verwachting zijn, doen ook mee, vind ik echt geweldig.

Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes,
    Elvira

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    bij mij staan de grote groene flessen ook al klaar om gevuld te worden!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik doe ook de volledige periode mee. Vandaag precies nog een maandje, en dan mag ik weer gewoon op het toilet plassen :)

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Als ik zover kom ga ik me ook weer aanmelden, want ik vind het een kleine moeite voor een grote dankbaarheid.

Groetjes, Wendy

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Meiden, ik vind het super dat jullie dit doen, ik hoop ook ooit groene flessen vol te mogen plassen.
    Welke medicatie maken ze hier eigenlijk van, weten jullie dit (ben nogal nieuwschierig aangelegd).

Groetjes van Senna

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ze halen HCG uit de urine o.a om medicatie te maken om een eitje te laten rijpen

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi,

@Senna
    In de urine van zwanger vrouwen zit HCG, dit hormoon is belangrijk voor medicatie om vrouwen te helpen met fertiliteitsproblemen. Van de urine wordt de injectie pregnyl gemaakt. Het is allen zo dat miljoenen liters pas een paar gram medicatie kunnen maken.

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo.

Groetjes,
    Elvira

9. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    mijn vorige zwangerschap heb ik meegedaan en nu natuurlijk weer!!!, ik mag nu nog 4 weken in de groene flessen plassen en dan zit het er al weer op!!

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha ladies,

voor mij zit het er komende week al weer op. Donderdag komen ze de laatste flessen al weer ophalen en ik hoop dat er veel vrouwen van kunnen profiteren!!

Karin

Deel Deze Pagina