Dank zij deze site , en vele verhalen te hebben gelezen en diep met iedereen meeleef heb ik 100% besloten om mijn steentje bij te dragen aan de medische wereld en zo vele vrouwen te helpen ... ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders , ze zijn gisteren geweest en ik ga voor de volledige periode dat ik mee kan doen ..hopende om zo heel veel vrouwen te helpen om ook een wondertje te krijgen liefs en een dikke knuf , en heel veel sterkte en suc6 voor iedereen ...ik leef met jullie mee dames xxx astrid
Hoi Astrid, Geweldig dat je ook meedoet aan Moeders voor Moeders. Ik heb me altijd al voorgenomen mee te doen, ook voordat ik in de MMM zat. Dus hopen dat het bij ons ook snel zo ver is, en dan doe ik uiteraard mee. Het is wel leuk om te zien, want heel veel vriendinnen die in verwachting zijn, doen ook mee, vind ik echt geweldig. Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes, Elvira
Ik doe ook de volledige periode mee. Vandaag precies nog een maandje, en dan mag ik weer gewoon op het toilet plassen
Als ik zover kom ga ik me ook weer aanmelden, want ik vind het een kleine moeite voor een grote dankbaarheid. Groetjes, Wendy
Meiden, ik vind het super dat jullie dit doen, ik hoop ook ooit groene flessen vol te mogen plassen. Welke medicatie maken ze hier eigenlijk van, weten jullie dit (ben nogal nieuwschierig aangelegd). Groetjes van Senna
Hoi, @Senna In de urine van zwanger vrouwen zit HCG, dit hormoon is belangrijk voor medicatie om vrouwen te helpen met fertiliteitsproblemen. Van de urine wordt de injectie pregnyl gemaakt. Het is allen zo dat miljoenen liters pas een paar gram medicatie kunnen maken. Hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Groetjes, Elvira
mijn vorige zwangerschap heb ik meegedaan en nu natuurlijk weer!!!, ik mag nu nog 4 weken in de groene flessen plassen en dan zit het er al weer op!!
Ha ladies, voor mij zit het er komende week al weer op. Donderdag komen ze de laatste flessen al weer ophalen en ik hoop dat er veel vrouwen van kunnen profiteren!! Karin