Hoi dames, bij de verloskundige geweest die vertelde mij dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ga ik hierdoor de baby later voelen? Ook lag de baby 12+2 weken "onderin" betekend dit dat je minder snel een buikje krijgt oid? Ik hoor graag ervaringen!!
Bij mij lag de eerste ook onderin, ik kreeg pas een buikje met 27 weken maar of dat daar van kwam....? Bij de tweede lag de placenta ook aan de voorkant maar voelde ik de baby eerder dan bij de eerste.
Bij mij ligt de placenta nu achter en bij de eerste aan de voorkant . Ik voelde de eerste hierdoor inderdaad pas later en ook minder dan dat ik de bewegingen nu voel tijdens deze zwangerschap . Vind het verschil echt best groot met voor of achter de placenta .
Jaa meestal voel je de baby wel wat later als de placenta voor ligt.. Denk dat het qua buikje niet zo uit maakt tis toch je baarmoeder die in het begin heel hard groeit waardoor je buik dan ook groeit.. Maar zeker weten doe ik dat laatste niet.
BIj de eerste had ik ook de placenta aan de voorkant, heb mijn dochter voor het eerst met 18 weken al gevoeld. Mijn zusje had ook de placenta voor bij de eerst.... pas met 27 weken echt gevoeld.
Ik heb nu voor het eerst de placenta voor. Voelde deze baby net zo vroeg als de anderen. Maar het bleef wel heel lang alleen onderin te voelen ipv hele buik. Dus qua tijd maakt het bij mij niet uit, wel qua locatie...
verschilt per persoon, per zwangerschap... kun je niks van zeggen. Meestal is het zo dat je met de placenta voor de baby pas later voelt, maar zoals ik al zei: verschilt ook weer per persoon/zwangerschap. Dat buikje en de eerste schopjes komen vanzelf, al snap ik dat je niet kan wachten hihi fijne zwangerschap gewenst!
Hier hetzelfde, placenta ligt aan de voorkant en ik voel de baby nog niet echt... bij mijn eerste was het ook zo toen voelde ik mijn zoontje ook pas rond de 18/19 weken
Bij mijn zoontje lag de placenta achter en ik voelde hem met precies 16 weken. Nu (27 weken zwanger) ligt de placenta aan de voorkant en voelde ik mijn dochtertje al met 15.5 weken. Geen verschil dus hier.
Ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen en heb de baby nog niet gevoeld. Ben benieuwd wanneer ik onze kleine mag gaan voelen.