even twee vraagjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda72, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik heb even twee vraagjes
    misschien kunnen jullie mij helpen
    ik heb een mutsaert transaction kinderwagen en nu zit scott in de wandelwagen(al een tijdje)maar nu is mijn vraag wanneer zet je dat ding ervoor waar hij zich aan vast kan houden (weet niet hoe dat heet)snappen jullie wat ik bedoel(ik hoop het wel)

en dan nu mijn volgende vraag
    waar kan ik het beste het parasolletje plaatsen ik vindt het al on dingen maar het is wel nodig maar elke keer als ik hem ergens plaats dan komt hij gewoon weer los(zit goed vast hoor)als ik hem moet verzetten zodat scott niet in de velle zon zit
    nou ik hoop dat jullie mij het kunnen vertellen want ik weet het echt niet
    alvast bedankt

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb zelf niet zo'n stang waar je kind zich aan kan vast houden, dus dat weet ik niet

de parasol heb ik in het midden van de kinderwagen, vanaf daar kan ik het alle kanten opbuigen...

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    het parasolletje heb ik op de driewieler niet meer gebruikt. Lars heeft ene pet, bandana of zonnebril op en die laat hij gelukkig ook zitten haha.

Dat ding heb ik met 10 maanden ofzo eropgezet. Toen ging hij goed zitten. Met 11 maanden was het eigenlijk pas nodig want zolang hij ook de gordels om zijn schouders had kon hij toch niet bij dat ding.
    Met 11 maanden heeft hij alleen nog de gordel om zijn heupen en is hij echt als ene koning rechtop in de buggy gaan zitten. Met die stang dus in zijn handen.

4. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Miranda die beugel zet ik er pas op als ze goed zelf zit.

Met de parasol loop ik ook steeds te kloten. Dan weer naar links, dan weer naar rechts. Nu zet ik Jill een zonnehoed op en smeer haar beentjes en armpjes in en probeer zoveel mogelijk in de schaduw te lopen.

5. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ja scott krijgt ook wel een pet op en zijn zonnebril maar als de zon schijnt kan hij best heet worden
    dus daarom doe ik de parasol om hoog maar dat ding blijft niet vast zitten dus daarom waar kan je hem beste plaatsen ik heb bijna al alles geprobeert maar steeds krijg ik hem weer los dan ben ik weer aan klooien om scott uit de zon te krijgen en dan heb ik de parasol weer in mijn handen :)
    maar ik blijf het dan maar even proberen
    en bedankt voor de tips dat dat ding er nog niet op hoef

en inky die bandana's waar kan je die kopen en passen die altijd of heb je daar ook maten in

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    die bandana's kan je kopen op www.babybanz.nl

daar heb je babybanz van en kidzbanz. Lars heeft tot 1 jaar ene babymaat gehad en heeft nu de kidz. Ze passen altijd wel hoor, er zit elastiek achterin en ene badstofrand dus zit lekker zacht.

7. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Ja Miranda ik heb hem gewoon aan de zijkant maar goed, dat zal je dan vast al wel geprobeerd hebben.
    Miss ander parasolletje proberen?

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Die stangen zijn daarbij ook erg breed he? Ik heb geloof ik e.e.a. van mn parasolletje gesloopt, anders paste ie niet op mn Mutsy.

En die beugel, tja, die heb ik er altijd al op gehad. Ik weet niet of ik me misschien vergis in wat jij bedoelt? Ik weet dat ik m eraf kan halen, maar eerlijk gezegd zie ik t nut niet van dat ding, hoor. Maargoed, hij mag blijven van mij.

9. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0

Sommige kinderen buigen helemaal voorover zonder die stang om ze tegen te houden om hun vingers even tussen de wielen te steken.

10. Niet meer actief

ik pas bij iemand op en die hebben ook een parasol, probleem hier is, (bij mij tenminste) is dat ik als de parasol op een bepaalde plek zit ik niks kan zien, ik ben 1.60 en dat ding zit dan voor mijn neus. hij ligt nu nog in de wieg... en heeft het ding nog wel nodig... iemand anders dit probleem ook, hoe los ik dat op?

Zelf heb ik bijna dezelfde kinderwagen (tegen de tijd dat de kleine komt) alleen een nieuwere versie, hoop dat ik hem dan ook op een andere plek ofzo kan bevestigen

Deel Deze Pagina