Ik hoor niets van je... dus ik ga er een beetje vanuit dat je inmiddels al bij de gyn bent... Ik denk aan je! Heel veel sterkte!!!
Ik heb je verhaal gelezen en helaas kan ik geen wijze raad bieden. Ik hoop heel erg voor je dat je goed nieuws krijgt vandaag. Sterkte!!
meisje toch... die angst had ik ook met de 12 weken echo... ik heb geen ervaring gelukkig... en zoals bijna alle andere meiden kan ik ook niets zinnigs zeggen... weet wel dat ook al kennen we je niet we wel aan je denken en steunen... ik ken trouwens wel iemand die dit probleem ook gehad heeft.. bij haar groeide de baby buiten de baarmoeder idd en dus moest ze het weg laten halen... maar vlak daarna was ze weer zwanger en heeft daarna achter elkaar 3 kindjes gehad... Stel dat het zo is... is het heel verdrietig meid.. maar onze lichaam is na een zwangerschap vruchtbaarder... dus zal je in een eventueel volgende ronde gauw weer pregnant zijn.... Heb nou wel heel erg met je te doen... Heel veel liefs en een knuffel...
Heey meiden, Allereerst, bedankt allemaal voor jullie steun! We zijn net terug uit het ziekenhuis en na drie echo's een bloedtest en verschilende onderzoeken blijft dat ik een miskraam heb gehad, waarbij het vruchtje geabsorbeerd is!?! Vandaar dat ik geen weefsel ben verloren of geen grote bloeding heb gehad. Doordat mijn HSG nog wel in mijn bloed zat, bleven de misselijkeheid en andere symptomen aan. Die namen wel af, maar ik dacht zelf omdat het kwam dat ik nu tegen de 11 weken aan liep. Pfff grote teleurstelling, verdriet maar ook opluchting dat het geen BBZ of iets anders ernstigs is. Volgens de gyn was mijn eisprong ook al onderweg, dus we konden over een paar dagen 'gewoon' weer op voor het echie. Maar of ik daar nou zo op zit te wachten..... In ieder geval heel erg bedankt voor al jullie steun, Liefs Awerty
jeetje meis, wat naar wel een fijn idee dat het idd geen bbz is, maar toch ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd dikke knuffel
Heeeeel veel sterkte meid! Zoals ik al zei: Gelukkig is het geen EUG, maar goed... het verdriet wordt er niet minder op. Neem de tijd om dit goed te verwerken meid. Hoe je het ook went of keert... je gaat door een rouwproces: je bent een kindje verloren... Ik denk aan jullie! DIKKE KNUFFEL!!!!
wat erg meid.... Zeker omdat je niets van een miskraam heb gevoeld... ook geen bloed hebt verloren en dus steeds hebt gedacht zwanger te zijn... vreselijk moet dat zijn.... ik leef met je mee... Raar ook dat de symtonen bleven... Dat is dus blijkbaar heel anders dan een abortus... (symtonen verdwenen gelijk) maar ja... weet ook niet hoe het is om een miskraam te hebben... Heel veel sterkte.. gelukkig heb je je man/ vriend die jou die warme knuffel kan geven en je traantjes wegkussen.. je zult gauw weer zin hebben om weer te gaan proberen... We zien je gauw verschijnen!!! weet ik zeker! Een dikke knuffel vanuit het Westen! Veel liefs, Damiana
Vreselijk ik kan me alleen maar voorstellen hoe rot je je moet voelen op dit moment. Heel veel sterkte meid!! Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!
heb je verhaal gelezen, vind het zooo vreselijk voor jullie heleboel sterkte! wat een rotnieuws... dikke knuffel voor jou!! liefs Muis