Wat vreselijk meid, vrienden van ons hebben ook net een miskraam gehad, ze ging voor een echo met 10 weken en het vruchtje bleek al 3 weken dood te zijn! Ik kan wel huilen om zo'n dingen ... het is zo oneerlijk!! Heel veel sterkte met de verwerking!!
Jee wat een verhaal, ontzettend verdrietig, maar wel met een pluspuntje. Gelukkig heb je geen EUG. Dit had het alleen maar gecompliceerder gemaakt. Neemt niet weg dat het verdriet blijft. Zorg goed voor jezelf en geef jezelf de ruimte om dit te verwerken zodat je de volgende poging er met goede moed tegenaan kan. Sterkte!
Heey Allemaal, Wat een waanzinnig lieve reacties van jullie allemaal. Vandaag hebben mijn man en ik een ster 'gekocht' als symbolisch plekje voor de kleine. Aangezien we beide het gevoel hebben dat het een jongetje zou zijn geworden, hebben we hem Phoenix genoemd. We hebben verder niets tastbaars als echofotoo's of afsprakenkaartjes, maar zo hebben we toch een plekje voor hem. Bedankt iedereen voor jullie reacties!!! Echt heel lief!!!! -x- Awerty
Super mooi gebaar meis! Ik hoop dat jullie het op deze manier een plekje kunnen geven.. Vergeten zullen jullie dit sterretje nooit.. Heel veel sterkte en dikke knuffel!
oh ik lees nu net dat je in het ziekenhuis bent geweest, jeetje ik had nog hoop voor je! Sterkte en een dikke knuffel voor jullie!