Hoi Dames, Leek me een goed idee om een nutteloos speculatie topic te open om de laatste wachtweek tot de NOD door te komen. . Alle mede wachtenden wees welkom! NOD is dinsdag, uiterlijk donderdag en ik ben deze week doodmoe en vooral erg grieperig. Zo erg dat ik morgen een dag vrij genomen heb om voor de buis te hangen. Dat is namelijk het enige wat ik wil doen. Dochter naar de oppas en lamlendig op de bank hangen. Kan een vroeg symptoom zijn, kan de griep zijn. Het zegt geen drol. Toch vind ik het leuk om te horen wat jullie symptomen voor NOD waren toen je zwanger bleek en wat die nu zijn. Just to kill some time.
Ik kreeg heel veel kramp in mijn voet opeens. Schoot er achter elkaar in, wel 10 keer. Heb huilend op de bank gezeten. En ik was inderdaad ook een beetje grieperig maar het heerst nu ook erg natuurlijk haha. Verder had ik juist geen symptomen zo voor NOD, ik kan me nog herinneren dat ik bij alledrie de zwangerschappen dacht dat het deze maand wel niet gelukt zou zijn. En de maanden waarop ik van alles voelde bleven de testen omo-wit O ja, nog een symptoom. Onverklaarbaar opeens telkens wakker worden 's nachts!
Ik had: - huilerig om alles en niks - megahonger (en dan bedoel ik HONGER) en dan vooral stapels boterhammen enzo - schoonmaakdrang
Leuk om te lezen dames! Hier drie keer zwanger (één dochter) en dit waren ze bij mij: Bij dochter: -grieperig -moe, kwat vanuit mijn tenen -voller gezicht Dit allemaal de week voor nod Miskramen: -kramperig gevoel in mijn onderbuik -moe -pijnlijke borsten Nu: - grieperig - pijnlijke borsten - krampen in onderbuik - dood maar dan ook doodmoe Maar deze symptomen heb ik allemaal wel eens gehad toen ik niet zwanger was, behalve die vermoeidheid. En ga al dagen tussen negen en tien uur naar bed. Daar kan het dus niet aan liggen.
Hier hetzelfde probleem... zit nu ongeveer 5 dpo, nog een 10-tal dagen tot mijn nod... Maar zo vroeg symptomen hebben zou toch gek zijn nee? Ik ben nog maar pas enkele dagen verlost van een lichte buikgriep, maar sinds gisterenavond serieus last van maagpijn... Deze middag doodmoe thuis gekomen van het werk en 2 uur geslapen. Ben nu eventjes wakker, maar zo misselijk, buikkrampen, rommelende buik, warm aanvoelen en echt futloos zijn... Ofwel opnieuw een (buik) griep vast... ik weet het niet Zo vroeg kan je toch geen symptomen krijgen he, lijkt me echt gek. En ik heb geen zin om weer ziek te worden
Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik de hele week grieperig en doodmoe. Die vrijdag testte ik negatief, de dinsdag erop positief. Of het met de zwangerschap te maken had weet ik niet, maar kan wel.
Ik zit ook op het wachtbankje! En heb het idee gisteren mijn innesteling hebben gehad. Vanaf vandaag beetje grieperig gevoel.. Ontzettend gloeiende wangen en oren, heel de dag met vlagen hoofdpijn en beetje misselijk. Temperatuur ligt al heel de week 0,5 tot 1,0 graden hoger dan normaal! Alleen was ie 2 dagen geleden iets lager, maar vandaag weer hoger! Vanmorgen (op 11dpo) testje gewaagd, maar OMO wit! Wel had ik een ovulatietestje gedaan en die gaf een streepje. Dus wie weet over 2 a 3 dagen! Heb zaterdag mijn NOD namelijk
Ik heb het ook, voel me zo beroerd sinds vanmiddag... Echt grieperig, had straks koorts, dood en dood moe, gewoon als een vaatdoek. Bij mijn zoontje had ik voor de NOD pijnlijke borsten, koffie was vies! En heel vroeg (4-5 dagen voor NOD) ongikrampen die weer weggingen. Heel anders dus... Geen idee of het iets betekent, lastig he dat wachten! Het kan ook heel goed een after-carnaval-griepje zijn maar dat heb ik normaal ook nooit...
Goh, toch zoveel vroege klachten al... Ik heb echt geen idee of het zo vroeg kan, maar ik hoop dat we met z'n allen een mooi testje krijgen ipv ziek te worden Succes allemaal!
Heb nu 5 dagen dpo en heb nu last van mijn borsten. Maar weet ook dat vaak mijn lichaam me voor de gek houdt
Ik vraag me hier de laatste twee dagen ook af of griep symptomen op een zwangerschap kunnen duiden (maar denk ondertussen dat het totale onzin is)! Ik zit op 5 dpo en ben sinds een dag grieperig, warm/koud, misselijk, keelpijn. Bij googlen vindt je altijd wel iemand die toevallig dezelfde klachten had en zwanger was, maar inmiddels weet ik dat het toch vooral wishful thinking is. Er heerst momenteel een griep epidemie, dus statistisch gezien is de kans dat mijn/onze symptomen daar bij horen groter dan dat het vroege zwangerschapsverschijnselen zijn. Maar ondertussen hoop ik natuurlijk stiekem ook dat het toch raak is... Voor ons allemaal!
vandaag cd 27 getest omo wit en symptomen ik voel helemaal niks hoeveel dpo weet ik niet maar de moed zakt mij alweer in de schoenen.. iemand nog ervaring met negatief testen en later toch nog positief? misschien beuren die verhalen mij nog een beetje op
Bij mijn dochter testte ik op een vrijdag negatief en de dinsdag erop positief. Toen hield ik mijn eisprong niet bij dus geen idee hoeveel dpo. Hier nog steeds grieperig. En helemaal eens met Hanna. Maar ik hoop dat het geen griep is!
Hoi allemaal, Ik ben sinds juli vorige jaar gestopt met de pil. Sinds begin deze week grieperig en lamlendig en nu ook een raar gevoel ik buik, soort borreltjes en af en toe echt steken. Onwijs pijn in mijn rug, hoofdpijn en af en toe ook duizelig. Vannacht veel wakker gelegen, omdat ik misselijk was vooral als ik op mijn rechterzijde lig. Verder erg futloos en nergens zin in. Bleghhhhhh en moet pas volgende week woensdag ongesteld worden. Zal het deze maand toch raak zijn????
Pfff ik zit ook op het wachtbankje, nu voor de 3e keer... vreselijk he? Hoop dat het raak is, iedere keer dat wachten is niets voor mij hihi Mijn Nod is dinsdag of woensdag dus we lopen aardig gelijk op! Ik had vorige week ook die soort van borreltjes, maar het leken bij mij meer zenuwtrekjes, die je ook weleens bij je oog hebt ofzo weet je wel? En sinds 3 dagen bruinverlies, gisteren en niets en vanmorgen weer wel! zo raar :/ Vandaag een soort misselijk gevoel, beetje weeiig door mn hele buik, wagenziekachtig. Ik ga voor je duimen hoor, hoop voor je dat het raak is! wanneer ga je testen??
@loesje1987 Spannend he? Is het bij jullie ook voor de 1e of hebben jullie al een kindje? Ik vind dat afwachten helemaal niks, maar moet echt wachten want het is veel te vroeg om te testen helaas. Ik ga voor je duimen!!!
Voor ons samen ons 1e kindje ja! Mijn vriend heeft al een zoontje van 4,5... Echt spannend hoor... soms denk ik dat ik mezelf voor de gek hou en vanalles 'denk' te voelen hihi Voor jullie ook de eerste?