hoi dames, de liga voor mijn dochterje was op en nu wilde ik dus de liga vavaf 6 maand gaan kopen maar nergens meer te krijgen, heb ik even nagevraagd bij de ah en het schijnt dat het bij alle winkels uit de schappen is gehaald ivm het feit dat de liga te hard is en evt gevaarlijk kan zijn! groetjes sapje
Toevallig, ik wilde deze ook halen bij de AH. Hier inderdaad ook schap leeg. Vanaf 12 maanden was er wel. Heb die maar meegenomen. En te hard? Die dingen lossen zowat direct op. DIe Bambix koekjes, die blijven pas lang hard!
was op het nieuws....dus idd werden terug gehaald ivm productiefout. Als je verpakkingen had liggen mocht je die opsturen werd vergoed.... (ff op hun site kijken denk ik voor waarheen enz)
leek me ook mee te vallen maar ze halen het niet zomaar weg uit alle winkels, ik geef haar nu maar 4 maanden liga
staat idd op de site van liga dat het voor kinderen van 6 maand tot 9 maand verkruimeld moet worden omdat verstikings gevaar niet uitgesloten kan worden
Dat topic staat hier al een paar dagen: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/224436-liga-tweede-stap-6-9-maanden-terug-gehaald.html