En Stientje... heb je de pittenzak al een keertje uitgeprobeerd? Als je dit nu een tijdje geleden had geweten had je tempkaartje er misschien ook wel anders uitgezien hihi. (nee hoor, grapje. maar we hadden zo'n moeite om die temp omhoog te krijgen weet je nog?) Ben benieuwd of het je gaat lukken. Hou je in de gaten hoor Liefs, Bibi
Hey Bibi, wat lief dat je aan me dacht ! Ik ben nu volop de pittenzakperiode ah uitproberen;.. vanaf dag 1 tot volg ronde.. elke nacht gaan slapen met warme pit op me buik... vr de rest klus ik me te pletter meer kn we nt doen... zou wel crazy zijn als het nu ineens wel gelukt zou zijn ! En die tempkaart... wooow fertility friend zou z'n lijn nt hoog genoeg hebben kunnen maken dan met zo'n heetgebakerde stien 8) Fijn id gaten gehouden te worden... doing the same... Laat je gauw wat horen ook hoe het met jou gaat... mis je wel sinds je ad andere kant zit... maar wel lief dat je ons langetermijnmeidjes nt vergeet ! Smak !
Ben weer ongi geworden na 3x mooie cyclus van 27-28d ben ik weer op me ouwe vertrouwde 25d... één voordeel ben nu nt in rothumeur met kerst. IK geloof ondertss ook echt dat onze kansen verkeken zijn...
Dankje Neeltje ! 'k Heb ondertss een afspraak vr 7 januari met een andere gyn die ook ivi zou doen maar waarvoor ik dan geen kilometers hoef te rijden... ze is verbonden ae ziekenhuis waar ze ivi ter plaatse zelf uitvoeren zonder dat ik naar een fertiliteitscentrum hoef te rijden. Ik ga nu luisteren wat zij heeft te vertellen... en misschien dat ivi dan toch nog een kansje krijgt. Heb de indruk dat mijn ventje het wel het proberen waard vindt daar ik nt zover van huis hoef om het te laten uitvoeren.... dus ik hou mijn hartje nog even op een klein waakvlammetje...
Tijd voor een superknuffel lees ik...komt ie dan he: KNNNNNUFFFFFFFFFFFFFf En? was het lekker? Ik vond het heerlijk! Ben heel benieuwd naar het gesprek...maar hoef denk ik niet te vragen of je laat weten hoe het is gegaan? Denk ook aan jou in deze pittige dagen meid! Liefs Elmo
Wat een zalige knuf Elmooo ! Ik voel me weer 1000 x beter en kan er weer de wereld mee aan ! Ik laat zeker en vast weten hoe het is gegaan... hoop dat ik met deze gyn wel wat stappen vooruit kan gaan doen ipv ter plaatse blijven trappelen ! Ik wens jou in ieder geval een superfantastisch nieuw Jaar vol met aangename verrassingen, een gans pakketje frisse moed en veel liefde ! En the top of the bill natuurlijk Jullie Wensje op een klein mensje ! xxxliefsxx
Met al die lieve woorden die je hebt vr iedereen Elmo verdien jij in 2007 't piekje van de kerstboom !
Lieve Stien, wat verdrietig dat het weer niet is gelukt Kan me wel voorstellen dat je er een hard hoofd in begint te krijgen. Ik hoop dat de gyn je goed nieuws gaat geven, zodat je toch een klein wondertje in je buik mag krijgen in 2007! Dat al die lieverds hier met een dik buikje mogen gaan pronken in het nieuwe jaar. Ik denk aan je lieffie en geef je een onwijze dikke knuffel om te laten weten dat ik ervoor je ben. Kus Elvira
INd Elvira want deze bang gang gaat al lang genoeg mee... 't wordt tijd dat er ad ouwe garde plattebuikers een einde komt ! Heel erg bedankt vr je lieve dikke knuffel, krijg er lekker warm van ! En 2007 mt nu echt toch es een explosion van ouwe garde DIKKE BUIKERS worden ! xxx
Hee Stientje, Ik zie dat die pittenzakken niet hebben geholpen en dat je toch maar weer een afspraak hebt gemaakt met een gyn. Ben benieuwd. Ik hoop dat je snel bij de garde DIKKE BUIKERS mag horen en dat 2007 ook voor jou een fijn jaar mag worden! Dikke knuff, Bibi
Dankje Bibi vr je lieve woorden ! Ze doen steeds weer deugd en zijn hartverwarmend ! Ik heb een afspraak gemaakt, wil gewoon een second opinion en weet dat ze daar ter plaatse ook ivi doen als het mt.. hoef dus geen extra kilometers af te leggen want is onderweg naar de kids hun school. We zullen nog zien hoe het loopt ! Dinsdag hoor ik in ieder geval wat meer ! Gaat alles met jou lekker ? En je bolle buikje ? Grtj xxxstienxxx