Nee nog niet lieve An maar dat duurt vast nt lang meer... daar ben ik van overtuigd ! HOe gaat het met jou ? Knuffie xxx
Nee maar ik word het ECHTTTTT wel ! Weet ik heeeeeeeeeeeeeeeel zeker ! Ik voel het al van vrijdag... en ben nog 1d verwijderd van me max cyclus in 21 maanden... maar ik overtuig even iedereen hier IK BEN ECHT NIET ZWANGER ... laat dat klein mannetje maar roepen... misschien voel je niks en is het wel zo... ik doe HEEL ERG HARD MIJN OREN TOEEEE ! HOren jullie iets ? Ik niet hoor !
Volgens mij riep je een paar dagen geleden ook al dat je ze aan voelde komen.........jaja....waar zijn ze dan? Duim voor je lieverd! Elmo'tje
Thxxx schatteboutekessssss ! Elmo zei jij watttt ? mijn oortjes lekker dicht ennee Stien heeft altijd gelijk hoorrrr !
Dat bedoel ik...ik zal nog ff blazen...dan woei ik ze zo via het noorden naar IJsland! Ver bij jou vandaan.
Jeetje wat is er veel wind vandaag... ik voel constant tocht aan me oren ... Iemand een idee van waar dat komt ? Maar effe één vinger weg Thx Elmo en Anneke ! en nu prop ik ze weer dicht !
He Stien, baal ervan dat je gelijk hebt.... Ik wou dat ik je persoonlijk een knuffel kon geven..... Spreek je snel weer Dikke kus, An
Thxxx meiden... ga er even een tijdje tussenuit denk ik...me gedachten op ander niveau zetten ! Hou er de moed in ! Sommiigen spreek ik snel nog es via msn of pb'tje ! Liefs xxx