Denk als je het echt zo graag wil, je het nooit echt kan loslaten... ik hoef ook eigenlijk nt te zeuren , ben wel heel perfect gelukkig met mijn 2 schatjes... situaties zijn nt te vergelijken ... maar mst ie nu maar zeggen : we gaan es luisteren daar en zien wat ze zeggen... maar denk ook wel dat ie weet eens we daar zijn dat ik verder wil... en dat kan ik nt ontkennen...
Is echt geen zeuren meid. Het is gewoon een hele diepe wens, die maar niet in vervulling wil gaan Ik kan me vanuit je man best voorstellen dat ie niet verder wil; dat hij vrede heeft met jullie gelukkige gezinnetje, zoals dat er nu uit ziet. Van de andere kant kan ik me ook alles bij jou voorstellen. Je wilt het gewoon super graag. Voor verdere stappen MOET je met zijn tweetjes zijn. En als er 1 niet helemaal achter staat, is dat voor de ander moeilijk. In dit geval voor jou dus. Ik hoop gewoon dat al die poespas niet nodig blijkt en dat jullie op de normale manier lekker verrast worden!
Dank je Elviertje ! Je bent een lieve schat ! En ik gun het jou ook heel erg vanuit de bottom of my heart en natuurlijk iedereen hier in dit topic xxx
Lieve Stien, Ik zie nu pas je berichtje hier, was je ff kwijt geraakt en heb je ook steeds op de msn niet getroffen. Was zo benieuwd hoe het bij de gyn was gegaan. Maar wat een sh*t situatie joh. Kan me de reactie van je man wel begrijpen maar wat lijkt het me dat moeilijk voor jou. Ook al is het een 3e kindje je hebt er toch je zinnen op gezet en na 1,5 jaar valt het neit mee om die wens zomaar even aan de kant te zetten. Lieve Stein ik hoop zo dat er toch nog een wondertje gebeurd en er toch nog een kleintje bijkomt. Dikke knuffel meid
Ook ik wil nog even reageren.... Ik kan me in jullie allebei levendig verplaatsen. Mijn man krijgt het ook steeds moeilijker met de behandelingen....en ik denk ook dat als we al een kindje zouden hebben dat hij er nu echt wel mee opgehouden was (wilden ophouden). Het is allemaal zo vreselijk dubbel. Je klaagt of zeurt echt nooit hoor! Daar zijn we voor. Ik ben lid van een patientenvereniging en krijg daar ook magazines van... Zij omschrijven het als "rouwproces" alleen rouw je om iets wat er nooit geweest is. Dat het er nooit geweest is (zoals in ons geval, maar ook in dat van jou) maakt het juist moeilijk...zeker om te verwerken. De omgeving begrijpt het vaak ook niet zo. Als iemand overlijd is het "logisch" dat je verdriet hebt...maar hierom...moeilijk hoor! We zijn er voor je, dat weet je! Liefs Elmo
Dankje Lieve Elmo, de traantjes rollen over mijn wangen als ik jouw o zo begripvolle en ontroerende woorden lees. 'k Omschrijf het als een plaatsje in me hart, een stukje van een puzzel dat nog ontbreekt...om me volledig te voelen ! En hetzelfde geldt zeker ook vr jou meid, je staat er nt alleen voor,... ik leef 100 procent met je mee xxx
Lieve Stien, ik ben er niet veel meer en lees nu pas dit topic, ik wil je heel veel sterkte wensen meid en een hele dikke knuffel geven.
Stientje... geef de hoop niet op meis.... Juist als je het niet verwacht komt moeder natuur om de hoek kijken! Ik duim in elk geval heel hard voor een 3e wondertje! Dikke knuf, Nies
Ik had je al lang niet meer gezien Stientje maar je bent dus "verhuisd". Meid ik hoop dat moeder natuur binnenkort een leuke verassing voor jullie heeft. En al hebben jullie "al" 2 kinderen, mag je heus verdrietig zijn. Wens jullie heel veel geluk voor het 3e wondertje.
Potverdikke Niet leuk! Hele hele heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor je lieverd. Al heb je daar natuurlijk niet zo veel aan... Denk aan je XXX