Thxx Bibi ! 't Moet gewoon gaan goedkomen nu vr elk v ons en zeker diegenen die er al zo heel erg lang vr gaan... en daarmee bedoel ik nt mezelf.. Geniet ze Bibi... lekker zonder klachten... kan nt beter zijn
Natuurlijk verdient iedereen het die al zo lang bezig is, maar dat ben jij ook Dus nu luisteren naar Bibi: Je moet jezelf niet uitsluiten Stientje [-X
Stien, veel plezier in de je klusperiode he En ik blijf voor je duimen op een mooi derde wondertje hoor!
Lieve Stien, Jij bent ook een ontzettende skatteke! Jouw humor en optimisme sieren jou zo! Dikke kus, An
Stien, die toverfee die ik je had gestuurd zal toch al wel voor de deur staan? Laat haar maar binnen zodat ze jullie aan een heel mooi wonder kan helpen. Heb ook respect voor jouw doorzettingsvermogen hoor, echt knap. Zal even voor jullie allemaal wat strooien hier * monique strooit hcg hormoontjes in het rond * nou allemaal even vangen. Dikke knuff Stien, Groetjes Monique
Heb al wat toversterretjes zien fonkelen aan onze voordeur Monique... ik ga nu bijna de wachttijd in denk ik ... zal ik die toversterretjes stukprikken of wacht ik nog ? Mijn deur staat in ieder geval op een kiertje ... Dankje wel lieverd... is dankzij jullie dat ik zo optimistisch kan blijven ! xxx
Meid wat ben je toch een schatje. En je humor heb je nog steeds niet verloren. Ik ga duimen voor je. Liefs
He Stien, succes met wachten. Als je nog wat HCG nodig hebt dan hoor ik het wel, ik kan altijd wat voor je missen!
Lief van je Harley ! Dankje wel ! Ik hoor volg woensdag ongi te worden, buikpijn knaagt weer een beetje... dus het wordt niks vrees ik...