Hier zijn de eerste druppels alweer gevallen terwijl we toch alweer genoeg geklust hadden en zeker weten op de juiste moment want heb nu echt wel mijn eisprong gevoeld... de natuur ziet me nt echt graag meer denk ik... Hoe verder we gaan hoe meer ik de kans zie minderen dat er nog een kleintje zal bijkomen...
Lieve Stientje, Wat een treurig berichtje! Het is altijd zo confronterend als de duivels er weer aan komen..... Ik wou dat ik iets voor je kon doen...... Misschien 1 troost, dan zijn we nu samen ongi...... Een hele dikke knuffel en kus van An
He wat een chipszooi Stien Had zo gehoopt op een wondertje voor je. Hou je taai lieverd. Een hele dikke knuffel en een super vette geluksomelet voor de volgende ronde!
Dankje meiden ! Ben zo blij dat ik jullie heb ! Probeer weer met frisse moed te starten... het geeft een warm gevoel dat ik jullie nog heb... Raar hé dat ondanks de woorden vd gyn ik nog steeds het gevoel blijf hebben dat het nt zomaar meer zal gebeuren...
LIeve knuffie vr jou Natasja... Maar keek net naar de calculator en als jij ook een cyclus hebt v ong 28d is onze NOD 25/12... dat zou pas een mooi cadeautje zijn... dan gaan we gewoon allebei met een dikke strik onder de kerstboom liggen ok lieverd ?
Ik leg alvast een reuzestrik vr ons 2tjes hier klaar ok... een gouden... 'k zou zeggen wie ook z'n NOD 25 dec heeft en/of al zo'n tijd bezig is waarschuw me dan bestel ik de rollen lint in grote hoeveelheid... Zie je ons al liggen met die strik onder de boom ?
Dankje Elmo en geen nood over jouw strikje hoor, die ligt al lang klaar, had ik vorig jaar al besteld... en die v Elvira, Natas, LIek en Lot ligt al in mijn voorraad...
Ffffffffffffffffffffff Atsjoeeeeeeeeeeeeeeeeemmmm atsjieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo al het stof erweer van af... en hij glittert weer net zo nieuw Elmo... Prinses, je strikje is besteld... !
Yeah! Een schoon strikje! Ik heb mijn holletje ook weer leeggehaald. Even deze twee rustmaanden opnieuw behangen, nieuwe vloerbedekking....raampjes open zetten...net zo lang tot emmy het mooi vindt
WAUWIE! Te gek dat die van mij er ook al ligt Heb je wel rekening gehouden met buiken die groeien..Is zo zonde als je ´m maar 1 keer om kunt he Natas, ook voor jou weer een dikke knuffel Niet eerlijk! Elmo, als ik je moet helpen behangen roep je maar he