Onbekend zwanger te zijn en daarna miskraam.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bamy, 15 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    He meiden!

17 feb werd ik ongesteld en twee weken daarna om de dag geïnsemineerd. Rond 15 mrt twee dagen licht gebloed. Dacht dat het mijn ongesteldheid was en heb dus niet getest in maart.

Probeer mij namelijk niet teveel erop te focussen en zo relaxt mogelijk (zover het kan) mij bezig te houden met zwangerschap. 5 april mega heftig gebloed met veel stolsels. Volgens de VK een miskraam gehad en 15 mrt was een innestelingbloeding. Echo gemaakt en alles is weer schoon op een forse cyste na...

Bijna 4 cm groot en zou vanzelf moeten leeglopen. Nu willen we natuurlijk het weer proberen en waren er veel ei blaasjes te zien wel aan het begin stadium.

Hoe hebben jullie het gedaan na een miskraam? Hebben jullie gewacht tot de volgende ongesteldheid?

Groetjes Bamy

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Mag ik vragen hoe de vk heeft vastgesteld dat je een miskraam hebt gehad? Is dat bevestigd dmv een echo/urinetest/bloedtest, of enkel vanwege het hevige bloedverlies? Ik bloed zelf ook hevig met stolsels tijdens de menstruatie terwijl ik dan echt niet zwanger ben.

Ik heb zelf een miskraam gehad met 6 weken en toen daarna geen pauze gehad. Was 3 maanden daarna zwanger van mijn zoon.

nizzie86, Pipo30 en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Na de geboorte van b* met 17 weken gelijk weer geprobeerd. 3 maanden later uiteindelijk zwanger.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Toen het bloeden was gestopt gelijk weer ovulatie testen gaan gebruiken en de volgende ronde zwanger!

5. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Wij hebben niet bij beide miskramen gelijk geprobeerd, maar dat kwam meer door het emotionele herstel en/of bloedverlies van curretage. Ik zou vooral doen wat voor jullie goed voelt!

6. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Dit is gedaan door middel van een echo bij de verloskundige. Daar werd ook de cyste op gezien. Later nog een echo gehad bij de gyn ivm de cyste. Daarna bij de gyn een bloedtest laten doen en daar was nog een lage hcg te meten. Dit was namelijk al 5 dagen na de mk.

7. K00

K00 Niet meer actief

Wij hebben een ronde afgewacht. Mijn baarmoeder was nog niet schoon (stolsels) dus dat moest er toch eerst uit.

Nu in ronde 5...

Sterkte daar en succes! Hopelijk is het jullie snel weer gegund

Deel Deze Pagina