Hoi dames Post hier niet zo vaak wat maar sinds juni 2014 gestopt met de pil en daarna elke keer een lange cyclus😁 geen peil op te trekken mijn laatste menstruatie was 18 maart...daarvoor was het 35/38/28 vorige Week zat ik op 35 dagen en een test gedaan negatief... Was vandaag nog niet ongi geworden en uit mijn werk maar even een test gehaald van kV met het idee zal wel ongi worden maar als het morgen nog niet zo is test ik wel😜 maar goed kon me niet inhouden eerst naar de wc geweest om te kijken of er geen ongi te bekennen was en er zojuist toch maar een testje aangewaagd😇 even de was gedaan en ik loop terug naar de keuken met idee zal wel weer een teleurstelling zijn ... Maar wAt zie ik??!! Zit nog te shaken😝😝 zou het dan eindelijk toch echt zo zijn? Morgen nog maar een test er tegenaan gooien... En mijn man verassen als hij morgenavond terug komt uit het buitenland voor zijn werk😉. Maar hoe weet ik nu hoever ik ongeveer ben en wanneer kan ik de verloskundige bellen? Sorry voor het lange verhaal maar moest het toch even met iemand delen😋nog beduusd op de bank. Kan het niet geloven wilde als het nu niet raak zou zijn morgen de huisarts bellen...
Zo wat super zeg! Hartelijk gefeliciteerd. En veel plezier met het vertellen aan je man, spannend he. Groetjes Mitty
Bedankt meiden voor de felicitaties erg lief😄 En voor de dames met een lange onregelmatige cyclus alles is mogelijk😉 had de moed na zoveel negatieve testen al bijna opgegeven
Wauw, gefeliciteerd!! Idd verloskundige morgen bellen, mag je ws snel een echo om de termijn te bepalen. Geniet ervan
Nou dat is wel duidelijk hoor !! Gefeliciteerd en geniet er maar van !! Ik ben net als jij ook gestopt in juni 2014, moest vandaag ongesteld worden maar nog niks te bekennen .. Hoop aankomende week net zoon mooie test te hebben als jou Veel plezier morgen met je man, hij zal wel erg verast thuis komen haha
Duidelijk, gefeliciteerd! Wat zal je man blij zijn vanavond, geniet er van samen! En dit geeft mij ook weer hoop, ik ben ook rond die tijd gestopt met de pil
Nou dames, de test tijdens het koffiedrinken op een bordje gedaan😄😄😄. Apart koekje zei mijn vriend en was/ is helemaal happy!💕💙