Ervaringen shatavari capsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Helaas vandaag weer ongesteld geworden, zijn we nu in ronde 10 beland.
    Zit er nu over te denken om met Shatavari capsules te gaan beginnen, iemand hier ervaring mee?
    Begin namelijk zo langzamerhand een beetje de hoop te verliezen.. Iedere maand die teleurstelling is niet leuk.. :(

2. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Ik heb dit gebruikt in combinatie met tarwekiemolie en zie onderschrift!

3. eline2014

eline2014 Niet meer actief

oke, dat is mooi!
    heb ze nu ook gelijk bestelt, de shatavari capsules van Holisan. Komen alleen wel pas a.s. woensdag binnen,zit dan op dag 4 van de cyclus, maakt dat uit?

4. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    ik heb ook een vraagje hierover die tarwekiemolie mag dat ook de capsules van de kruidvat zijn of moet het echt merk en olie ? dankjewel alvast! :)

5. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden.
    Ronde 10 is voor mij the lucky one geweest! Hoop dat deze jou net zoveel geluk gaat brengen!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Maakt volgens mij niet zoveel uit weekje tarwekiemolie hoor. Zelf slik ik capsules van de Tuinen

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Vraagje ..... Hoe gebrui je deze capsules dan ?? Gegele cyclus? Of net als tarwekiem na de eisprong? Eerste ronde met tarwekiem zwanger geraakt maar helaas mk gehad. Wil nu iets anders proberen

8. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Tarwekiem gebruikte ik doorlopend, de Shatavari tot de eisprong ongeveer. Geen idee, je leest verschillende adviezen, dit werkte bij mij. Had tarwekiem van de KV en Shatavari van Holisan.

Deel Deze Pagina