Helaas vandaag weer ongesteld geworden, zijn we nu in ronde 10 beland. Zit er nu over te denken om met Shatavari capsules te gaan beginnen, iemand hier ervaring mee? Begin namelijk zo langzamerhand een beetje de hoop te verliezen.. Iedere maand die teleurstelling is niet leuk..
oke, dat is mooi! heb ze nu ook gelijk bestelt, de shatavari capsules van Holisan. Komen alleen wel pas a.s. woensdag binnen,zit dan op dag 4 van de cyclus, maakt dat uit?
ik heb ook een vraagje hierover die tarwekiemolie mag dat ook de capsules van de kruidvat zijn of moet het echt merk en olie ? dankjewel alvast!
Gemiddeld duurt het een jaar om zwanger te worden. Ronde 10 is voor mij the lucky one geweest! Hoop dat deze jou net zoveel geluk gaat brengen!
Vraagje ..... Hoe gebrui je deze capsules dan ?? Gegele cyclus? Of net als tarwekiem na de eisprong? Eerste ronde met tarwekiem zwanger geraakt maar helaas mk gehad. Wil nu iets anders proberen
Tarwekiem gebruikte ik doorlopend, de Shatavari tot de eisprong ongeveer. Geen idee, je leest verschillende adviezen, dit werkte bij mij. Had tarwekiem van de KV en Shatavari van Holisan.