Hee dames!! Ik kom weer even van me af schrijven hoor! 16juni heb ik mijn laatste ongi gehad van de pil, daarna tot heden toe niet meer. Gyn heeft 30-7 een cyste gezien op linker eierstok, deze zou vanzelf weg moeten gaan. Nu 1,5 week geleden op zondagochtend ging ik naar het toilet en had ik waarempel een sliertje doorzichtig slijm! Dit had ik nog niet eerder gehad.. We zijn gelijk aan het klussen geslagen.. Just in case zeg maar de maandag onder de douche heb ik mijn bmm nog eens opgezocht en deze was open en helemaal zacht! Ook dat had ik nog niet eerder gehad.. Die week hebben we helaas verder niet meer kunnen klussen door allerlei omstandigheden.. Vorige week maandag en dagen erna heb ik hoofdpijn gehad en begin deze week was ik erg neerslachtig en moe.. Nog wel een beetje.. Ik hoop zo dat ik dit weekend of begin volgende week eindelijk eens ongesteld ga worden! Of nog beter zwanger! Maar dat lijkt me stug.. Want heb totaal geen verschijnselen ofzo... Vaak zeggen ze toch dat je het al 'voelt/weet'. Vanmiddag kon ik het niet meer houden en heb getest.. Heel dom natuurlijk maar ja.. Negatief! (vermoedelijk dus 10dpo ongeveer) En overal zie ik baby's en zwangere vrouwen.. Haha t is toch wat he zwanger worden! Helaas moeten we t er mee doen zoals het is! Ervaringen? Peptalks? Tnxx Xxx
Ik zal voor je duimen! Even over dat 'weten' dat je zwanger bent... Ben afgelopen 2 maanden 2x zwanger geweest (2x mk helaas) en dit waren precies de 2 keren dat ik totaal niet dacht zwanger te zijn! Het is dus afwachten al weet ik hoe vreselijk dat is... Ben zelf vreselijk ongeduldig en de kruidvat verdient goud geld aan al de testen die ik al gekocht heb bij ze
Haha mijn tweede naam is ook ongeduld misschien zijn we ergens ver familie hahaha! Ook kruitvat blijft op mij draaien
Ik snap ook nooit hoe mensen zich zo lang kunnen beheersen! Pas testen als je een week over tijd bent wow respect Hoe voel je je nu? Alweer getest of ben je ook weer niet zoo ongeduldig
Ja ik voel eigenlijk dingen die ik eerder nog niet heb gevoeld in mijn buik.. Steekjes en rommelende darmen etc.. Ja over testen gesproken! Gister had ik dus getest en was negatief.. Later ging ik nog es naar t toilet en keek nog even op die test en was er heel licht toch een streepje te zien! Maarja niet binnen de 5 min afleestijd.. En het was een gratis test van predictor.. Heb gehoord dat deze niet te vertrouwen zijn.. Nu wil ik wachten tot zondag om nogmaals te testen.. Als ik het volhoud haha!
Huh gratis test!? Waar??? Haha echt iets voor mij Ja ze zeggen soms een streepje is een streepje maar als de testen er om bekend staan vals positief aan te geven...:x Ik had er eens 1 van predictor die gaf een 'positieve' uitslag maar de controle streep was wel breder als de test streep. Helaas niet zwanger toen dus. Volgens mij zijn de testen 2 voor 5 euro het best. Moet je trouwens niet meer voor controle om te kijken of die cyste echt weg is?
Nou ik heb vandaag weer getest! 2 x! 2 verschillende en ze zeggen allemaal zwanger!!! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven hoor... Het zal toch zo zijn denk ik! Hoe ist met jou?
Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Spannend allemaal hè? Je man/vriend ook helemaal door het dolle? Met mij gaat het goed ben nog aan het vloeien van de miskraam maar zodra dat voorbij is ga ik er weer met frisse moed tegen aan.
Ja erg spannend! Nu idd hopen dat het bljft plakken en ook geen miskraam word... Veel sterkte er nog mee!! Xx