Lieve mama's, Ik wil jullie graag wat vragen. Fijn als jullie de tijd nemen om antwoord te geven. Ons kindje is in week 15 van mijn zwangerschap overleden en twee weken later 'geboren'. De placenta is onder narcose in het ziekenhuis verwijderd. Sindsdien bloed ik en dat is inmiddels ruim twee weken geleden. Nu is het bloed niet meer helderrood, maar bruin. Het lijkt me geen probleem al zou ik er nu wel vanaf willen zijn. Weet iemand hoe lang dit kan duren? Liefs, M.
Allereerst veel sterkte met het verlies van jullie kindje. Ik was 6,5 week zwanger en heb toch een grote week gebloed. Jij was natuurlijk al enkele weken verder dus misschien heb je niets aan mijn reactie. Ik vermoed wel dat als het bruin begint te worden het toch over een paar dagen zou moeten over zijn.
Wat verschrikkelijk meid,sterkte! Als je bloedverlies bruin wordt dan zal het nu langzamerhand steeds minder worden. Sterkte en knuffel!
@babyangel @geolilly Dank voor jullie reacties meiden. Fijn om even iets te horen van ervaringsdeskundigen, wat jullie jammergenoeg zijn. Ik denk dat jullie gelijk hebben. Het wordt echt minder nu met bloeden. Met een leeg gevoel blijf ik achter. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt...
Hi Marmalot, Wat een narigheid allemaal. Hier ook helaas moeten meemaken, maar na 3,5 jaar zit er toch een wondertje in mijn buik. Dus keep the faith. Wanneer heb je weer controlle? Helaas was bij mij niet alles schoon en bleef ik bruin bloed verliezen. Na 3 weken heb ik de gyn. gebeld en na een echo bleek nog niet alles weg te zijn helaas. ALs je het niet vertrouwd, gewoon even bellen met het ziekenhuis. En dat lege gevoel is zo herkenbaar. Laat lekker je tranen gaan en geef het de tijd. Heel veel sterkte!