Ik bedacht me net dat ik sommige dingen heel leuk vind die ik eigenlijk niet leuk 'hoor' te vinden of die heel fout zijn en ik vroeg me af welke guilty pleasures jullie hebben . Een aantal van mij die ik nu kan bedenken: -De serie Vampire Diaries -Alle muziek van Taylor Swift -Vrolijke 90's muziek (Spice Girls, Backstreet Boys, N'Sync etc.) -Spongebob -Snoep en ongezond eten -Romantische zwijmelfilms (maar dan niet die standaard romantische komedies) -Dit forum Vast nog meer. Dus, spill ladies!
Balorig (en andere binnenspeeltuinen), en dan lekker zelf meeklimmen. Ik ben (af en toe ) net een klein kind. Vandaag ook met die regen, ik spring harder in de plassen dan mijn kinderen.
Allerlei Ghost hunting programma's, ik volg ze trouw. Keeping Up with the Kardashians.... Flut kasteel romannetjes, heerlijk.
Jaa Totally Spies, haha . Ik vond vroeger ook altijd zo leuk dat het een van de weinige tekenfilm series was waarin ze steeds van kleding wisselden in plaats van altijd een outfit. En ik wilde altijd hun huis hebben . Komt dat nog op tv dan?
Kijk nou ik ben een beugel bekkie vriendjes hou daar je mond maar over disco de hele wereld is gekkkkkkkkkk beugel bekkie (zoiets volgens mij ) Super leuk!!
Pokemon (de spellen dan, de serie al een aantal jaar niet meer) Anime kijken en figuren verzamelen zullen velen waarschijnlijk ook niet 'passend' vinden voor een aanstaande moeder, ook al is een groot deel hiervan juist voor een wat oudere groep bestemd.. Ach ja..
Oh en make up / nagellak kopen terwijl ik al een enorme collectie heb.. "maar deze kleur heb ik nog niet, deze is echt mooi" en dan thuis er achter komen dat ik er al 3 van die kleur heb.. nu heb ik dat met bordeaux nagellak
Hier ook anime. Enne .. roddel websites lezen zoals Radaronline.com. Heerlijk domme verhalen over Kim Kardashian lezen en zo
whaa leuke dingen zie ik hier voorbij komen. Ik ben dol op SF, bv Xman was ik dol op. Maar ik keek ook rustig inderdaad beugelbekkie, totaly spies, en nu bv spanga`s Ik ben al vanaf een jaar of 10 dol op ABBA en ik hou ook van NL muziek, oja ik kijk ook graag storage wars en pawn stars achtige programm`s op history tv als ik me overdag verveel/haak
Titanic Ohja en nog erger: The sound of music, film Beugelbekkie, alles geloof ik dubbel gezien Über erg!