Hoi allemaal, Soms wil je zo graag even je zwanger worden gedachten van je af kunnen schrijven, of kletsen, maar thuis lukt dat niet altijd, dus vandaar dat ik hier een poging doe. Ik ben nu (sinds zeer lange tijd weer eens) 3 dagen over tijd en mijn klachten worden elke dag meer. D.w.z. met name mijn borsten zijn behoorlijk 'aanwezig' doordat ze pijnlijk zijn, regelmatig steken en beurs/gespannen gevoel. Verder totaal geen menstruatie klachten (ik heb altijd buikpijn die de menstruatie soms wel twee dagen van te voren aankondigt). Wel erg moe, veel koud 's avonds, nou ja genoeg klachten die mij normaal gesproken onbekend zijn. Ook heb ik een soort spierpijn gevoel aan de zijkanten van mijn buik, richting de bovenkant van mijn bekken. De test vanochtend was negatief. Ik heb natuurlijk al weer in oudere topics gelezen dat er zat vrouwen zijn die pas later positief testen en dus probeer ik me niet te druk te maken. Maar dat is niet zo eenvoudig... hehe. Heb echt het idee dat het raak is, maar het irriteert me dat die test dan niet meewerkt haha. Ik heb over twee weken een tentamenweek (ben opnieuw gaan studeren), dus moet mijn focus eigenlijk ergens anders op richten *zucht*. Goed, dit schrijven helpt al! Als je je herkent zou ik het leuk vinden als je een reactie plaatst Groet, Neisa
tja... het kan heel goed dat je zwanger bent.. Maar het kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houdt... Een negatieve test, is een negatieve test.. Waar heb je mee getest? Kan natuurlijk wel zo zijn dat je over 2 dagen positief test omdat je hcg nog niet hoog genoeg is.. Ik heb ook vaak veel dingen waarvan ik denk.. ZIE JE WEL... maar wordt dan toch ongesteld... Ik duim voor jullie! Ps. Wel lef dat je tijdens je studie zwanger wilt worden... Voor mij betekende dat, het niet halen vna mijn diploma... You go girl!
Haha dank Bjanc! Hebben wel overwogen om het alsnog uit te stellen, maar ik ben nu 29 en wil eigenlijk niet dan weer opnieuw een jaar kwijt zijn aan ontpillen e.d. In principe ben ik over 2 jaar klaar en de uni biedt goede mogelijkheden bij studievertraging (heb ik wel van te voren uitgezocht haha). Ik gebruik tegenwoordig meestal de alom bekende kruidvat test. Voorheen ook weleens die van de action, maar iedereen is altijd zo lovend over die 2 voor 5, dat ik daar nu maar bij blijf. Ik heb wel een clear blue liggen voor het geval de 'gewone test' 2 streepjes geeft