Cervixslijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emlilo, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben enkele maanden geleden geprobeerd voor een derde kindje. Aangezien wij 2x maand geprobeerd hebben en dit de eerste maand in een miskraam is uitgedraaid en de tweede maand in BBZ, zijn we even gestopt.
    Na de BBZ was mijn lichaam van slag (heb MTX) gekregen en sindsdien let ik iets meer op mijn lichaam, signalen,.. ivm eisprong en vruchtbare dagen. De eerste maand was mijn cyclus van slag, maar nu lijkt hij terug normaal.

Vorige maand heb ik ongeveer 4 dagen cervixslijm gehad en deze maand wel 7 dagen (waarvan 1 dag ertussen in niet). Is dit niet heel lang? Ben je dan vruchtbaarder? Nog mensen zolang vruchtbaarslijm? En waar zit je eisprong dan? Na het cervixslijm of halverwege? Heb een cyclus van 26 dagen, cervixslijm begon op dag 8 tot dag 14. Bij een cyclus van 26 dagen zou mijn eisprong ongeveer rond dag 12 moeten liggen. Even heel in detail maar hoogtepunt van cervixslijm was dag 11 en 12.:)

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik meestal ook tussen de 5 en 8 dagen vruchtbaarslijm...
    Waar precies mijn piek zit... I dont know.. we sekse der maar gewoon lekker op los :)
    hahah

Ik duim voor jullie!

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toch ook zo lang? Wij zijn momenteel niet aan het proberen, bekijken het binnen enkele maanden nog eens.

Deel Deze Pagina